Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: محورهای مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی تا حدودی قطع شده است.

شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، اظهار داشت: تمامی مسئولان مربوطه الان وایمار هستند اما سرعت انجام کار بسیار پایین است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون‌ را نقطه صفر مرزی شهرستان ثلاث باباجانی قرار داریم بیان کرد: اکنون آمار دقیقی از تعداد کشته‌شدگان حادثه زلزله شب گذشته در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امکانات امدادرسانی انجام شده پاسخگوی این‌حجم تخریبی نیست عنوان کرد: این امکانات تنها پاسخگوی 20 درصد از مردم است و مردم از امکانات محدود گرمایشی در حال استفاده هستند.

نادری با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی تا حدودی قطع شده است گفت: نیروهای امدادی جاده‌های شهرستان ثلاث‌باباجانی در حال تلاش برای بازگشایی هستند.

نماینده مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شدت تخریب روستاها بسیار بالا است عنوان کرد: بیش از 70 تا 80 درصد روستاها به شدت تخریب شده و با آسیبهای جانی فراوان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 900 مصدوم در منطقه پاوه و‌ اورامانات به بیمارستان منتقل شدند بیان کرد: ‌‌‌‌‌در این منطقه بیش از 160 نفر از مردم فوت شدند.

نادری با بیان اینکه شهرستان پاوه و‌ اورامانات تنهایی مرکز درمانگاه شبانه‌روزی دارد که جوابگوی بیماران روزانه نیست گفت: به همین خاطر مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی کردیم و از لحاظ امکانات و تجهیزات در یک وضعیت بحرانی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان مربوطه تقاضا داریم هر چه سریعتر به این مشکلات و مدیریت بحران بپردازند عنوان کرد: از لحاظ امدادرسانی هلال‌احمر و‌ اورژانس کشور اقدامات فوری‌ترین در دستور کار خود قرار دهد.

نادری با بیان اینکه بیمارستانهای​ استان کرمانشاه به شدت نیازمند امکانات و تجهیزات فوری است بیان کرد : برخی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به صورت موقت باز است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان پاوه و‌ اورامانات با قطعی گاز و آب مواجه هستیم عنوان کرد: اکنون آب معدنی در بین مردم توزیع می‌شود و از مردم درخواست داریم در صورت امکان وسایل سرمایشی، گرمایشی، اقلام خوراکی و‌ چادر در بین زلزله‌زدگان توزیع شود.

انتهای پیام/


R41380/P1361/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900169

دیگر خبرها

  • تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ببینید | تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی