Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:04:29 GMT

خانم ها کدام تيپ مردانه را مي پسندند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۸۳۲

خانم ها کدام تيپ مردانه را مي پسندند؟

خبرگزاري آريا -

کت نشانه اي از موفقيت و قدرت مردان در جامعه است
اگر مي خواهيد همسرتان از ظاهر شما راضي باشد يا حتي مجرديد و مي خواهيد دل فردي را به دست آوريد، اول از همه بايد به ظاهرتان توجه کنيد زيرا ظاهر شماست که تاثير اول را بر فرد مقابل مي گذارد. اما آيا تا به حال به اين فکر کرده ايد که خانم ها چه تيپي را مي پسندند؟ اگر جواب سوال تان را نمي دانيد، به نکاتي که در اينجا برايتان آورده ايم نگاهي بياندازيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کت مردانه
حتما شما هم مانند ديگر آقايان فکر مي کنيد که کت را تنها بايد براي مراسم رسمي مانند ميهماني يا قرارهاي کاري به تن کرد اما اين را هم بدانيد که خانم ها آقايان کت پوش را در هر حالتي دوست دارند. البته فراموش نکنيد کتي که به تن مي کنيد بايد به خوبي روي تن تان بنشيند.
طبق گفته روان شناسان، آقاياني که اندام v شکلي دارند، در کت و شلوار جذاب تر به نظر مي رسند. اندام v شکل نشان دهنده سلامت فرد و ميزان تستسترون بيشتر در بدن اوست.
مطمئنا پوشيدن کت شما را مردانه و زيباتر خواهد کرد، به اين شرط که کاملا فيت تن تان باشد، در غير اين صورت نتيجه اي برعکس خواهد داد. به بياني کت نشانه اي از موفقيت و قدرت مردان در جامعه است.
ساعت مچي
بسياري از مردم براي چک کردن ساعت، از گوشي همراه شان استفاده مي کنند اما اگر مي خواهيد به عنوان يک مرد جذابيت تان بيشتر شود، از ساعت مچي براي فهميدن زمان استفاده کنيد. از آنجا که ساعت مچي شما را جذاب تر مي کند، براي هر مردي واجب است.
از طرف ديگر خانم ها، آقاياني را که به جزييات اهميت مي دهند مي پسندند، به همين دليل اگر روي مچ تان ساعت مچي ببينند، بيشتر به سمت شما کشيده مي شوند. ساعت مچي مي تواند دليل خوبي براي شروع يک مکالمه ميان شما و خانم مورد علاقه تان باشد.
بهترين مدل ساعت نيز ساعتي به سبک مينيماليست يا ساده گرايي است. اين مدل ساعت ها در عين سادگي، بسيار چشمگيرند. به عنوان مثال برند « The Fifth» يکي از برندهاي مورد علاقه شيک پوشان است. علاوه بر سادگي، شما مي توانيد با توجه به رنگ لباس يا حتي رنگ پوست بدن تان، رنگ هاي مختلف آن را امتحان کنيد.
عطر مردانه
عطر يکي از عوامل تاثيرگذار بر انتخاب خانم ها در مورد شريک زندگي شان است. طبق تحقيقاتي که در اروپا انجام شده، خانم ها عطر را بيش از ديگر نشانه هاي ظاهري در انتخاب طرف مقابل شان موثر مي دانند. بنابراين قدرت آن را ناديده نگيريد.
در مرحله بعدي، هدف شما انتخاب عطري مناسب است. از آنجا که هر فردي شخصيت مربوط به خودش را دارد، بهتر است در اين مورد به خصوصيات اندام تان توجه کنيد. شايد مجبور شويد که تا انتخاب بهترين عطر، اسانس هاي متفاوتي را امتحان کنيد.
رنگ صورتي
معمولا آقاياني که رنگ صورتي به خصوص رنگ ها پاستلي مي پوشند، اعتماد به نفس بيشتري دارند. خانم ها نيز نه تنها رنگ صورتي بلکه اعتماد به نفسي که آقايان از پوشيدن اين رنگ لباس ها به دست مي آورند را بيشتر مي پسندند. رنگ صورتي منتقل کننده احساسات مثبت نيز مي باشد. تحقيقاتي که در فرانسه انجام گرفت نشان مي دهد افرادي که رنگ صورتي به تن مي کنند، نسبت به ديگران شاد ترند.
ترکيب اين رنگ در کنار رنگ هاي ديگري چون سفيد يا سبز، شادابي چهره شما را دو برابر مي کند. پس مطمئن باشيد که با اين رنگ دل خانم ها را نيز به دست خواهيد آورد.
شلوار جين مردانه
شلوار جين جزو آن دسته از لباس هايي است که هيچ گاه از مد نمي افتد. هر فردي، بدون توجه به سن و موقعيت اجتماعي خود، مي تواند آن را به تن کند. اما به تنها چيزي که هنگام پوشيدن آن بايد دقت کنيد، اندازه آن است.
اگر چه پيدا کردن شلوار جيني که فيت تن تان باشد، ساده نيست اما بهتر است تا زماني که برند محبوب تان را پيدا کنيد، شلوار جين برند هاي مختلف را امتحان کنيد تا با آزمون و خطا ببينيد که کداميک از آنها براي اندام شما مناسب تر است. از پوشيدن شلوار جين هاي سايز بزرگ نيز به شدت خودداري کنيد.
کفش مردانه
يک کفش خوب نشان دهنده آن است که جزييات براي شما اهميت زيادي دارد. از روي کفش هاي شما، خانم ها مي توانند برداشت هاي زيادي از شخصيت تان داشته باشند، حتي قبل از اين که شما کلامي را به زبان آوريد.
کفش هاي کهنه، حتي اگر لباس هاي خوبي به تن داشته باشيد، کل ظاهر شما را نامناسب نشان خواهند داد و ثابت مي کنند که شما براي خودتان اهميت زيادي قائل نيستيد که اين اصلا خوشايند نيست. پس شک نکنيد که کفش ها، ارزش سرمايه گذاري را دارند. خانم ها نيز کفش هاي تمييز و نو، به خصوص چرمي، را مي پسندند بدين دليل که نمادي از موقعيت و ثروت است.
اين را هم به ياد داشته باشيد که حتي مدل چرم کفش تان نيز اهميت دارد. به عنوان مثال چرم جير براي رويدادهاي اجتماعي و چرم پوست گاو براي مراسم رسمي تر مناسب است.
دهان خوشبو
يکي از ساده ترين و ارزان ترين راههاي جذب ديگران، خنديدن است. اما آيا هر خنده اي جذابيت دارد؟ مسلما خير. تنها دندان هاي تميز و دهان خوش بوي شماست که ديگران را جذب خود خواهد کرد. اين مورد ديگر نيازي به پول خرج کردن ندارد. پس خودتان و ديگران را از آن دريغ نکنيد. خانم ها نيز آقاياني را که با خنده اي بر لب به آنها نزديک مي شوند، بيشتر مي پسندند.
بنابراين هميشه بگوييد «سيب»، البته به شرطي که دندان هايتان را مسواک بزنيد، نخ دندان بکشيد، آب زياد بنوشيد و هر 6 ماه يک بار به دندان پزشکي مراجعه کنيد.
اعتماد به نفس
شايد تمام موارد بالا را رعايت کنيد، به عنوان مثال لبخندي زيبا داشته باشيد يا لباس هايي لاکچري به تن کنيد اما اگر اعتماد به نفس بالا نداشته باشيد، هيچ کاري را از پيش نخواهيد برد. تنها با اعتماد به نفس است که تمام مسائل به آساني حل مي شوند. پس به خودتان مدام بگوييد که شما فردي جذاب هستيد، سپس خواهيد ديد که دل هر فردي را به راحتي به دست خواهيد آورد.
منبع : زندگي ايده آل - bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق گرفتگی جان خیاط را گرفت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ کامران چراغی گفت: با تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام فوت یک خانم به علت برق گرفتگی در محله مهدی آباد، ماموران کلانتری ابریشم برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد خانم ۶۲ ساله به دلیل خیس بودن کف کارگاه خیاطی و اتصالی یکی از دستگاه‌های چرخ خیاطی دچار برق گرفتگی شده و دردم جان باخته است.    

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • ببینید | کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟!
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • برق گرفتگی جان خیاط را گرفت
  • فیلم| خانم سحر دولتشاهی، تیگو ۷ که تسمه تایم ندارد!