Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، پیام آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید در پی درگذشت عده زیادی از مردم ایران و عراق در حادثه زمین لرزه، به این شرح است:

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عده زیادی از مردم ایران و عراق در زلزله اخیر را تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان داغدار از خداوند متعال، صبر جمیل مسألت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با کمک مسؤولین و مردم، به وضعیت آسیب‌دیدگان رسیدگی شایسته شود.

آیت الله علوی گرگانی بر نهایت تلاش امدادگران در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله تاکید کرد

آیت الله علوی گرگانی نیز از مراجع تقلید با ابراز تاسف از درگذشت عده‌ای هموطنان در حادثه زلزله مناطق غربی کشور بر نهایت تلاش برای امداد و کمک به آسیب دیدگان تاکید کرد.

متن پیام آیت الله علوی گرگانی به این شرح است؛

بسمه تعالی

قال الله تعالی: «الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت تعدادی از مسلمانان در مناطق شمالی عراق مخصوصا وفات تعدادی از هموطنان ما در مناطق مرزی غرب کشور موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

امید است خداوند به بازماندگان این حادثه تلخ صبر و اجر جمیل عنایت فرماید و درگذشتگان را مشمول رحمت خود قرار دهد و مجروحین این حادثه را هر چه زودتر سلامت عنایت فرماید.

از همه مردم شریف و مخصوصا امدادگران محترم می خواهم که نهایت تلاش خود را برای امداد و کمک به آسیب دیدگان مبذول داشته تا کمی از آلام این عزیزان کاسته شود.

مسوولان کشور پیرو مقام معظم رهبری، بهترین خدمات را به حادثه‌دیدگان دارند

به گزارش ایرنا، آیت الله سیداحمد خاتمی در کانال تلگرامی خود نوشت؛ در حوادثی هم چون زلزله بحمدلله مسؤولان کشور پیرو مقام معظم رهبری، بهترین خدمات را به حادثه‌دیدگان داشته و دارند؛ بلافاصله وارد صحنه شده و از تمام توان خود برای خدمت‌رسانی استفاده می‌کنند این جای سپاس دارد.

آیت الله خاتمی گفت: لکن اسف‌آور آن است که برخی به جای تشکر، لجن‌پراکنی، اهانت به مسوولان، نشر دروغ و تهمت رواج داده و به جای سپاس، ناسپاسی کرده و از این فرصت عاطفی سوءاستفاده کرده و ناجوانمردانه برای تخریب مسوولان استفاده می‌کنند؛ این رفتاری غیر انسانی است. هتاکان بس کنند... .

طبق آخرین آمار در جریان زلزله شامگاه یکشنبه در مناطق مرزی کشورمان بویژه کرمانشاه، تا ساعت 17 دوشنبه، 407 نفر جان باخته اند و افزون بر 6هزار و 700نفر مصدوم شده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران

به گزارش همشهری آنلاین، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و درخواست کمک کردند که در پی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملا شعله‌ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابر اعلام آتش‌نشانی تهران، این آتش‌سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی بر جای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفای کامل آتش اقدام به لکه‌گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

کد خبر 846594 منبع: ایسنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی بیماری - بیمارستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟