Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی زمینی ارتش اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در پادگان سرپل ذهاب برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان زلزله کرمانشاه کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در پادگاه تیپ 71 سر پل ذهاب برای ارئه خدمات درمانی به مصدومان مناطق زلزله‌زده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بالگردهای هوانیروز ارتش هم از صبح امروز مشغول انتقال مصدومان زلزله کرمانشاه به مراکز درمانی هستند.

بیشتر بخوانید: 145 فروند بالگرد ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده شدند + جزئیات

بیشتر بخوانید: برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در مناطق زلزله زده

بیشتر بخوانید: هرکولس‌های ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده شدند

در ذیل تصاویری از بیمارستان صحرایی ارتش و امداد رسانی بالگردهای هوانیروز را می‌بینید:

انتهای پیام/

R1429/P1361/S1,11/CT1 موضوعات مرتبط اخبار نظامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز از هرگونه تعجیل بی‌مورد در واگذاری اراضی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در آیین معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، گفت : استان کرمانشاه مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را در کنار یکدیگر دارد که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی مرز‌های غربی استان و خصوصا شهرستان قصرشیرین را یکی از مزیت‌های مهم استان برشمرد و گفت: قصرشیرین علاوه بر اینکه یکی از گلوگاه‌های اصلی میزبانی از زوار اربعین است، از بعد اقتصادی و بلحاظ همجواری با هر دو بخش عربی و کردنشین عراق نیز فرصت مهمی برای کرمانشاه به شمار می‌رود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین می‌تواند به لحاظ اقتصادی و تجاری گشایش قابل توجهی برای استان ایجاد کند، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این منطقه تاکید کرد.

صحرایی افزود: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ظرفیت‌های متعدد در اختیار دارد که استفاده از آنها می‌تواند قصرشیرین را به یک منطقه آزاد ویژه و متمایز در کشور تبدیل کند.

وی مهمترین نکته‌درباره استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را دنبال کردن امور منطقه به صورت منطقی و پرهیز از هرگونه تعجیل و اقدام شتاب زده دانست تا در آینده باعث بروز چالش و مشکل نشود و اظهار کرد: در عین پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، نباید اجازه دهیم فرصت‌های این منطقه از دست برود.

استاندار کرمانشاه اقداماتی که تاکنون برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین انجام شده را بسیار مثبت عنوان کرد و یادآور شد: این اقدامات مقدماتی برای حرکت رو به جلو و پرشتاب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در آینده خواهد بود.

صحرایی بر لزوم استفاده از ظرفیت بدنه کارشناسی، اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان برای پیشبرد اهداف منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تاکید کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • پرهیز از هرگونه تعجیل بی‌مورد در واگذاری اراضی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب