Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح برگزاری سیزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان زنان (جام کوثر) اظهار کرد: 14 تیم در این دوره شرکت کرده اند، مسابقات لیگ تکواندو خوشبختانه امسال تا به امروز خیلی خوب بوده سطح بازی ها نسبت به سال های قبل خیلی بالا رفته تیم های شرکت کننده با بازیکن های جدید و با انگیزه بیشتری در این دوره حاضر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره یکسری بازیکن نوجوان به جوانان اضافه شده اند که به لحاظ فنی خوب بازی می کنند. امیدوار هستم که این لیگ  کمک کند به تیم ملی تا  بازیکنان جدیدی هم به تیم ملی دعوت شوند و شاهد افتخار آفرینی آن ها در میادین بین المللی باشیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره شرایط لیگ تکواندو بانوان افزود: شرایط لیگ به لحاظ فنی و سطح برگزاری رضایت بخش است اما متاسفانه در بخش بانوان با کمبود اسپانسر مواجه هستیم در این دوره اکثر بازیکن ها با هزینه شخصی در لیگ بازی می کنند. در لیگ بانوان فقط دو اسپانسر داریم تیم لوازم خانگی کن و بیمه راضی که بازیکن ها و سرمربی ها را ساپورت مالی کرده اند و بقیه تیم ها اکثرا با هزینه های شخصی در مسابقات شرکت کرده اند.

وی افزود: امیدوار هستم در آینده اسپانسرهای بیشتری جذب لیگ تکواندو بانوان شود. الان بیشتر بازی های از طریق تلویزیون پخش زنده دارند و این امر نه تنها باعث آشنایی بیشتر جامعه با ورزش های رزمی آن هم در بین بانوان می شود و هم انگیزه بانوان ورزشکار برای ادامه کار بالا می رود و همچنین باعث جذب اسپانسر های بیشتر می شود. فدراسیون خواهان اسپانسرهای بیشتری است بخصوص در بخش بانوان و امیدوارم این اتفاق بی افتد و سال آینده با اسپانسر های بیشتر لیگ جوانان و بزرگسالان را پوشش بدهیم.

کمرانی در پایان درباره روند بهبودی کیمیا علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر کیمیا با فیزیوتراپ جدید روند درمانی خودش را پیگیری می کند و خوشبختانه روند بهبودش هم خیلی خوب بوده؛ کیمیا خیلی مصر است که زودتر به مسابقات برگردد ولی من این اجازه را به او نمی دهم و تا زمانی که پزشک تیم و پزشک فیزیوتراپی نامه کتبی برای من نزنند اجازه نمی دهم که در اردوها حضور داشته باشد، کیمیا تشنه مبارزه کردن است اما باید روند درمانی خود را ادامه دهد و با سلامتی کامل به اردوها برگردد. قطعا کیمیا در بازی های آسیایی جاکارتا حضور خواهد داشت و امیدوارم دوباره شاهد افتخار آفرینی کیمیا در میادین بین المللی باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت

تیم ملی جودو شانس حضور در رقابت‌های جهانی را به دلیل غیبت در رقابت‌های آسیایی از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سی‌و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی اول تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که قرار بود تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا بامداد پنجشنبه، ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها نیز با مشکل روبرو شد.

در نهایت تیم ملی جودو علی رغم پیگیری‌های پیاپی آرش میراسماعیلی نتوانست راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شود و این فرصت بزرگ را برای کسب مدال از دست داد.

اما این پایان ماجرا نیست، چون با توجه به قانون جدید فدراسیون جهانی جودو فقط ۱۰۰ نفر برتر رنکینگ می‌توانستند در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا کنند و با علم به اینکه ایران نماینده‌ای در بین ۱۰۰ نفر برتر ندارد و رقابت‌های قهرمانی آسیا هم که فرصت بزرگی برای ارتقای رنکینگ بود از دست رفت، ملی‌پوشان کشورمان شانسی برای حضور در تاتامی جهانی ندارند.

بدین ترتیب ملی‌پوشان جودوی ایران با بدشانسی بزرگی مواجه شدند و دو رویداد بسیار بزرگ را از دست دادند تا طلسم حضور آن‌ها در تاتامی آسیایی و جهانی در رده بزرگسالان ادامه داشته باشد.

این شوک درست در زمانی اتفاق افتاد که حتی هتل، بلیت و لباس مخصوص رقابت‌های آسیایی هم برای ملی‌پوشان فراهم شده بود، اما شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهانی رسماً ازدست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت