Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر ترامپ تایید کرد که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با حساب توئیتر ویکی لیکس پیام های خصوصی رد و بدل کرده است.

ایران آنلاین /  به گزارش خبر دِهیل، «دونالد جونیور ترامپ» پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا ارتباطش با حساب تارنمای افشاگر ویکی لیکس در توئیتر را تایید کرد.

پسر ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا چند پیام خصوصی با ویکی لیکس رد بدل کرده که مربوط به مسائل انتخاباتی پدرش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از این پیام ها، حساب ویکی لیکس از افتتاح یک تارنمای مخالف دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری در آن زمان خبر داده و رمز عبور آن را در اختیار ترامپ پسر قرار داده است.
ویکی لیکس همچنین در این پیام به ترامپ پسر گفته که قسمت «درباره» این تارنما را ببیند تا بداند که چه کسانی پشت این وبگاه ضد ترامپ هستند.
ویکی لیکس در یکی از پیام ها که در روز انتخابات ارسال شده، پیشنهاد کرده که ترامپ پدر در صورت شکست در انتخابات این موضوع را نپذیرد و رسانه های آمریکا را به چالش کشیده و مساله تقلب را پیش بکشد.
این تارنمای افشاگر همچنین پیشنهاد کرده که هر سندی که نیاز به افشا دارد را منتشر کند.
ویکی لیکس با اشاره به تلاش باراک اوباما و هیلاری کلینتون برای استرداد جولیان آسانژ بنیانگذار این تارنمای افشاگر، به ترامپ پسر پیشنهاد کرده که پدرش آسانژ را به عنوان سفیر استرالیا در واشنگتن پیشنهاد دهد.
در ارتباط با ایمیل هایی که نیویورک تایمز افشا کرده بود، ویکی لیکس پیشنهاد داده که از طریقی مخفیانه آن ها را به دست آورده و منتشر کند. این تارنما استدلال کرده است که رقیبان ترامپ می خواهند با ذره ذره افشا کردن ایمیل ها به آن ها فشار بیاورند و افشای ناگهانی این ایمیل ها این اهرم را از دست آنان خارج می کند.
تارنمای ویکی لیکس پیش از انتخابات سال 2016 آمریکا ایمیل های هیلاری کلینتون نامزد دمکرات این انتخابات را افشا کرده و به نظر برخی تحلیلگران باعث شکست او شد.
آن دسته از سیاستمداران آمریکا که معتقد به دخالت روسیه در آن انتخابات هستند، می گویند که ویکی لیکس با کمک دولت روسیه به این ایمیل دسترسی یافته و به سفارش آن ها اقدام به افشای ایمیل ها کرده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد ترامپ با حدود ۲ درصد نسبت به بایدن پیشتاز است گرچه با احتساب نامزدهای حزب سوم بایدن از رئیس جمهور سابق پیشی می‌گیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی‌های جدید شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد رابرت کندی نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیشتر از جو بایدن می‌تواند به دونالد ترامپ در صندوق آرا در روز انتخابات صدمه بزند.

در یک نظرسنجی پایاپای که روز یکشنبه منتشر شد، ترامپ با حدود 2 درصد نسبت به بایدن پیشتاز است گرچه با احتساب نامزدهای حزب سوم بایدن از رئیس جمهور سابق پیشی می‌گیرد.

 همچنین در یک رقابت پنج نفره بین ترامپ، بایدن، کندی، کورنل وست نامزد مستقل و جیل استین نامزد حزب سبز، جو بایدن با 2 درصد پیشتاز است. در این نظرسنجی بایدن 39 درصد و ترامپ 37 درصد محبوبیت دارد در حالی که کندی حدود 13 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، از بین طرفداران بایدن در رقابتی پایاپای، حدود 7 درصد به سمت کندی تمایل پیدا کرده اند. این رقم در بین طرفداران ترامپ 15 درصد است.

براساس این نظرسنجی، جمهوری خواهان در مقایسه با دموکرات ها دیدگاه مطلوب تری نسبت به کندی دارند. حدود 40 درص از رای دهندگان جمهوری خواه کندی را دوست دارند در حالی که 16 درصد دموکرات ها کندی را دوست دارند.حدود 53 درصد دموکرات ها دیدگاه منفی نسبت به کندی دارند.

همچنین مشخص شد که اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند کندی می تواند به شانس بایدن بیشتر از ترامپ در صندوق های رای، آسیب برساند.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021،  نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. در حال حاضر جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات‌ها و دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در نظرسنجی‌ها هستند.

پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده 6 ژانویه برای ترامپبهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند