Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اثر برخورد وانت پیکان و موتور سیکلت در یاسوج یک نفر کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال پورانفرد دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود:  در تصادف خودروی وانت پیکان با موتورسیکلت در جاده "نقارخانه دوراهی علی آباد" دو نفر کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورانفرد تصریح کرد: این حادثه ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه دوشنبه (۲۲آبانماه ۹۶) اتفاق افتاد که با اعلام این خبر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از منطقه ۳ شهری به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: متاسفانه یکی از سرنشینان موتورسیکلت قبل از رسیدن آمبولانس بر اثر شدت ضربه در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

پوران فرد خاطرنشان کرد: سرنشین دیگر موتور سیکلت که بر اثر شدت ضربه دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، پس از دریافت اقدامات درمانی متناسب با وضعیت مصدوم، توسط تکنسین های ۱۱۵ اعزامی، به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.

وی افزود: حال مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

کارن یحیائی بیان کرد: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتور سیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت های پزشکی با توجه به شدت آسیب های وارده توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان معتمدی گرمسارمنتقل شدند.

وی افزود: یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889043

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت