Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:32:39 GMT

وضعیت مدارس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۶۸۹۸

وضعیت مدارس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اعزام تیم کارشناسی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت‌: احتمالا برای مدت کوتاهی کانکس جایگزین مدارس آسیب دیده شود.

خبرگزاری مهر: محمد رضا قربانی درباره ی مدارس آسیب دیده در مناطق زلزله زده گفت: از ساعت اولیه روز گذشته، سازمان نوسازی تیمی را به استان های غربی کشور همانند کرمانشاه، خوزستان و لرستان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲ گروه را به شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه اعزام کردیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ارزیابی اولیه انجام شده است و دقیق می دانیم چه درصدی از مدارس آسیب دیده اند و درصد آسیب دیدگی چقدر است. همکاران ما در حال انجام برآورد ریالی هستند.

وی ادامه داد: همکاران ما در حال بررسی راهکارهای تامین فضای آموزشی برای دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به تاکید سخنان وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه فاصله ای در تحصیل دانش آموزان وجود نداشته باشد، گفت: احتمالا در کوتاه مدت از کانکس استفاده شود و سپس فضای آموزشی دایمی تامین خواهد شد.

قربانی بیان کرد: مدارس سرپل ذهاب و ثلاث بابا جانی خسارت زیادی دیده اند. این خسارت به مدارس ثلاث باباجانی که روستا است، بیشتر بوده است.

قربانی بیان کرد: امروز در کنفرانس وزیر آموزش و پرورش گزارش نهایی را اعلام خواهیم کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در هر منطقه متناسب با شرایط آن منطقه فضای آموزشی تامین‌می‌شود.

کلمات کلیدی: مدرسه ، کانکس ، زلزله کرمانشاه ، مناطق زلزله زده

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد

سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۲۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر سیستان و بلوچستان به ۴۰هزار و ۹۳۴ نفر در قالب ۹ هزار و ۱۷۰ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۶۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، چهار هزار و ۵۸۹ تخته پتو، ۲ هزار و ۷۵۳ تخته موکت، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و در مجموع هفت هزار و ۲۸۹ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه