Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نائب قهرمان مسابقات هاپکیدو مسترشیپ۲۰۱۷ کره جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، مجید مشک بید حقیقی با تسلیت حادثه زلزله مناطق غربی کشور ، گفت: « یونس هاشم پور پاشاکی دانشجوی رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه تیم منتخب هاپکیدو ( WHC )تیم ملی جمهوری اسلامی توانست در وزن 75- مر مصاف با رقیب کره ای مسابقه را واگذار و با کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات هاپکیدو قهرمانی جوانان جهان(مسترشیپ۲۰۱۷کره جنوبی) مدال نقره این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: «این قهرمان 19 ساله، متولد سال 1377 بوده که از سه سالگی هنر رزمی هاپکیدو را شروع و از سال 1386 به صورت حرفه ای این ورزش را ادامه داد و اکنون در دو بخش کیوروگی (مبارزه ) و هوشن سول ( هنرهای فردی) دارای مدال های فراوانی می باشد.»

مشک بید حقیقی افزود: «هاشم پور دارای 12 دوره مدال قهرمانی کشور، دو مدال طلای آسیایی و 2 مدال نقره جهانی مسابقات مسترشیپ کره جنوبی در سال های 2016 و 2017 بوده همچنین در این دوره از مسابقات جهانی به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم