Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرزند ملکه رنجبر گفت: مادرم از چند روز گذشته با روند بهبود جسمی خوبی روبرو شدند، شروع به راه رفتن با واکر کرده و می تواند به تنهایی بایستد.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: ملکه رنجبر از چند روز گذشته با روند بهبود جسمی خوبی روبرو شده و شروع به راه رفتن با واکر کرده است و می تواند به تنهایی بایستد همچنین پزشکان نیز بعد از بررسی در هفته گذشته از عمل و پیشرفت جسمی مادرم رضایت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت روحی این بازیگر اظهار کرد: مادرم در دوره نقاهت قرار دارد و به طور طبیعی عمل باز قلب وی را دچار افسردگی کرده است به همین خاطر باید به تدریج با حضور دوستان و همکارانش کمک کنیم که دوره افسردگی روحی را پشت سر گذاشته و با دیدن دوستان و همکاران حالش بهتر شود.

ایروانی درباره نتیجه آزمایشاتی که در هفته گذشته انجام شد توضیح داد: روند و نتیجه آزمایشات مادرم خوب بود فقط مقدار کمی تنگی نفس داشت که دلیل آن اختلالات در ریه وی بود و توسط پزشکان درمان شد.

فرزند ملکه رنجبر ادامه داد: با درمان این اختلال مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر در کنار بازسازی جسمی، تقویت روحی مهم ترین مسئله برای سلامتی مادر است که امیدوارم دوستان و همکاران او و خبرنگاران با حضور خود باعث تقویت روحی ملکه رنجبر شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملاقات این هنرمند آزاد است و در به روی همه هنرمندان و اهالی رسانه باز است و مادر هم از نظر روحی و قلبی از دیدار همه خوشحال می شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اسرای دربند زندان های این رژیم را به شدت تحت شکنجه قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، باشگاه فلسطینی مذکور تاکید کرد: اکثر اسرایی که به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده اند از مشکلات شدید جسمی رنج می برند.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: اسرای فلسطینی به دلیل آنکه در طول اسارت تحت شکنجه، گرسنگی و جنایات پزشکی هدفمند قرار گرفته اند بعد از آزادی با مشکلات عدیده جسمی دست و پنجه نرم می کنند.

پیشتر نیز بسیاری از اسرای فلسطینی حتی زنان اسیر بعد از آزادی از شکنجه های زندانبان های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

شرایط به قدری وخیم است که حتی آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به شکنجه کارمندان بازداشت شده این آژانس در نوار غزه متهم کرد.

در این بیانیه آمده است که کارمندان آژانس آنروا از اتفاقات وحشتناکی در جریان بازداشت و بازجویی آن‌ها توسط نظامیان صهیونیست سخن می‌گویند.

آژانس آنروا اعلام کرد که این گزارش‌ها بیانگر آن است که نظامیان صهیونیست، افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار داده و با آن‌ها بسیار بد رفتار می‌کنند و حتی آن‌ها را تحت اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

این آژانس سازمان ملل تاکید کرد که صدها تن از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی بازداشت شده اند تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته اند.

کد خبر 6092801

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • معمای اتوبان
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان