Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گروه «ترنگ» برای ابراز همدردی با جانباختگان زلزله‌ای که شامگاه بیست و یکم آبان ماه، بخش‌هایی از کشور را دربرگرفته و هموطنانمان را عزادار کرده، قطعاتی ویژه را اجرا می‌کند و بخشی از عواید کنسرت هم به زلزله‌زدگان کرمانشاه تعلق خواهد گرفت.

گروه «ترنگ» به سرپرستی «برزو امیری»، روز جمعه سوم آذر ماه سال جاری، ساعت ١٨ در «تالار اندیشه حوزه هنری» کنسرتی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجرا که به تهیه‌کنندگی «مجید فلاحپور» برگزار می‌شود، نورالدین بزله (خواننده)، سجاد سقایی(عود)، کاوه کلهرنیا (دیوان)، مجید علیزاده (تمبک)، علی بشردوست (سنتور)، پیام امیرباهنر(تار)، میلاد داول (دف و دهل)، محسن کیهان نژاد (بالابان و سرنا)، میترا زلفی (قیچک باس)، آسیه احمدی (دف و دهل) … اعضای گروه «ترنگ» را تشکیل می‌دهند.

«برزو امیری» که از هنرمندان کُرد زبان کشورمان است، برای تسلیت و همدردی با همزبانان خود، عنوان کرد: این اولین باری نیست که کُرد غمناک می‌شود. در طول دوران، هزاران هزار بار غم و ناداوری‌ها بر دوش این قوم اصیل آوار شده؛ اما هیچگاه نتوانسته خمی به ابروی آن بیاورد. این مصیبت نیز از مانند تمام مصیبت‌های گذشته می‌گذرد و امیدوارم آخرین باری باشد که کُرد غمناک می‌شود.

این هنرمند در پایان با اشاره به وظیفه هنرمندان برای کمک به زلزله‌زدگان گفت: بخشی از عواید این کنسرت به زلزله‌زدگان تعلق خواهد گرفت، همچنین حاضران در کنسرت‌ نیز در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه در محل‌های منظور شده، اهدا کنند تا با نظارت نهادهای مربوطه به دست این عزیزان غم دیده برسد.

امیری که سرپرستی گروه «ترنگ» را به عهده دارد، به عنوان نوازنده کمانچه نیز در این کنسرت به هنرنمایی می‌پردازد. همچنین مدیریت اجرایی این برنامه را «آیدا امیری مقدم» به عهده دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، لامینه یامال دیشب در ورزشگاه المپیک ‏مونتجوئیک ستاره دقایق آغازین دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن بود و ‏بارسا روی حرکت تکنیکی و پاس عالی یامال با ضربه تمام‌کننده رافینیا ‏به گل اول رسید. ‏

ولی دقایق خوب بارسا خیلی زود به پایان رسید. اخراج آرائوخو نقطه ‏شروع افت بارسلونا بود که در نهایت با شکست 4-1 و حذف از لیگ ‏قهرمانان به پایان رسید. ‏

بعد از اخراج آرائوخو، ژاوی تصمیم گرفت یامال را از زمین بیرون ‏کشیده و اینیگو مارتینز مدافع را به میدان بفرستد. ‏

بعد از بازی ویدیویی توسط یامال در حساب تیک‌تاک او منتشر و به ‏سرعت پاک شد که نشان می‌داد ستاره جوان بارسا از تعویض شدنش ‏ناراحت است. ‏

در ویدیوی تیک‌تاک یامال تصاویر او در زمان شادی بعد از گل اول ‏بارسلونا دیده می‌شود. آنچه این ویدیو را خبرساز کرد جمله‌ای است ‏که روی تصویر دیده می‌شود:" فقط شکست عشقی قلب آدم را ‏نمی‌شکند". ‏

به محض انتشار این ویدیو سر و صدای زیادی به پا شد و کاربران ‏شبکه‌های اجتماعی معتقد بودند هیچ شکی باقی نیست که یامال از ‏دست ژاوی ناراحت است. کمی بعد ویدیوی یامال حذف شد تا ‏مشخص شود نزدیکان او ترجیح نمی‌دهند که ستاره‌ای به جوانی ‏یامال وارد جنجال رسانه‌ای با سرمربی بارسا شود. ‏

دیگر خبرها

  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • زنگ وعده صادق در دبستان قاسمی بخش بند پی غربی نواخته شد + فیلم
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • داود آزاد به صحنه می‌رود