Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پژوهشگر و نويسنده ي اهري در آيين گشايش نمايشگاه کتاب ارسباران بر حمايت از نشر کتاب و نويسندگان و مولفان اين شهر تاکيد کرد. حجت‌الاسلام آل محمد؛ پژوهشگر و مؤلف اهري؛ در مراسم افتتاحيه نمايشگاه کتاب ارسباران؛ بابت قدم مهمي که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و انتشارات اين شهر بخصوص انتشارات شميسا براي فرهنگ اهر برداشته است تشکر کرده و اظهار داشت: آيه نون و قلم مناسب اين ايام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اذعان داشت: نويسندگان ما به حمايت و مساعدت متوليان و مسئولان حوزه کتاب نياز دارند تا کتابهاي منتشره ي خود را بتوانند به متقاضيان آن عرضه نمايند.
حجت‌الاسلام آل محمد افزود: مشکل مهم مؤلفان کتاب اهري مشکل در صفحه‌بندي و ويراستاري کتاب است که روندي بسيار طولاني و زمان‌بر بوده و در شهرستان ما محل مخصوصي براي اين کار وجود ندارد. اين‌يک معضل براي مؤلفان اهري شده و بهتر است مکاني در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان براي نويسندگان و مؤلفان در نظر گرفته شود تا با دريافت هزينه از مؤلف کار ويراستاري و تايپ را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان اولین دوره جایزه کتاب «پرانتز» اعلام شدند

به گزارش خبرآنلاین به نقل ازجایزه کتاب «پرانتز»،اولین دوره‌ی این جایزه‌ی ادبی به بررسی و انتخاب بهترین آثار تألیفی در حیطه ادبیات گمانه‌زن (فانتزی، علمی‌تخیلی، وحشت) در سه بخش کتابِ نویسنده اولی، کتاب بزرگسال و کتاب جوان که برای اولین‌بار از بهار ۱۴۰۰ تا زمستان ۱۴۰۱ منتشر شده‌اند، پرداخت.

در بخش «کتاب بزرگسال» بهزاد قدیمی برای کتاب «بند دیوان» از کتابسرای تندیس بعد از رقابت با چهار نامزد نهایی دیگر در این بخش، برگزیده جایزه کتاب اصلی پرانتز شد. نامزدهای بخش کتاب بزرگسال جایزه پرانتز به شرح زیر است:
«آدمک باز» نوشته‌ی علی رضا برازنده نژاد، از نظر پیدایش / «ایشان» نوشته‌ی احمد ابوالفتحی، از نشر نیماژ / «تهران تارین» نوشته‌ی بهزاد قدیمی، از نشر ویدا / «زمان‌سوار» نوشته‌ی ضحی کاظمی، از کتابسرای تندیس.

در بخش کتاب جوان، کتاب «بیست و سه» نوشته‌ی رضا قرالو از نشر پیدایش تندیس بهترین کتاب این بخش را از آن خود کرد. چهار کتاب دیگری که با قرالو در بخش کتاب جوان رقابت کردند بدین شرح هستند: «دختری آن سوی آینه» نوشته‌ی الیستا آقایی، از کتابسرای تندیس / «روزی آخرین بار خواهد بود» نوشته‌ی ایرج فاضل بخششی، از نشر پی‌نما / «سرزمین آدرینا» نوشته‌ی مهدی نوری صادقی، از نشر موج / «شهر ماه خونین» نوشته‌ی زهرا سعیدزاده، از نشر هوپا.


و در آخر «سورن کریمی» در بخش «نویسنده‌های کتاب اولی»، برای کتاب «خرداد بود که خلیج یخ زد» از کتابسرای تندیس، برگزیده این بخش شد. رقیبان او در این بخش امیر میثمی با کتاب «آریزونا» از کتابسرای تندیس، آرش علیمحمدی با کتاب «پنج دیو و یک امشاسپند» از انتشارات ابوعطا (واحد کودک و نوجوان) کتاب بادبادک / محمدرضا زادسرور برای کتاب سواران بی‌نام از نشر موج / زهرا و مرتضی باغخانی برای «نمایش هولناک اسطوره دهه هشتادی» از نشر هوپا بودند.

در این مراسم جهانگیر شهلایی مهدی بنواری نویسنده و مترجم، آتوسا زرنگار نویسنده، سمیه کرمی مترجم، سیما تقوی مترجم و نویسنده، امیلی امرایی مترجم، آرش میراحمدیان فعال و مخاطب ژانر در این مراسم سخنرانی کردند.

جایزه کتاب «پرانتز» دی‌ماه ۱۴۰۲ به همت جهانگیر شهلایی، نویسنده، راه‌اندازی شد. داوری این جایزه بر عهده‌ی آکادمی پرانتز، شامل مخاطبان، فعالان، نویسندگان، مترجمان و... بود. در این مسیر برنامه کتابخوان «طاقچه»، وبسایت «به‌خوان» با پرانتز همکاری کردند. طراح لوگوی این جایزه ماهور پورقدیم است. کیان شلیله و فرنوش جمالی ساخت و طراحی وبسایت پرانتز را بر عهده داشتند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884724

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی
  • نشریه‌ای برای داستان کوتاه نداریم
  • فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالی که گذشت
  • معرفی کتاب‌های «فصل بی هراسی» و «مدیریت منابع آب» در «چاپخانه»
  • تاکید رییس دستگاه قضایی کرمان بر پاسداشت زبان فارسی
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا به‌خاطر سکوت در برابر نسل‌کشی غزه
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا در حمایت از فلسطین
  • برگزیدگان اولین دوره جایزه کتاب «پرانتز» اعلام شدند
  • جایزه کتاب سال «نِرو» به «نیش زنبور» رسید