Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@05:47:23 GMT

وصل خانه به خانه گاز در مناطق زلزله زده آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۸۷۰۱

وصل خانه به خانه گاز در مناطق زلزله زده آغاز شد

رکنا: از ساعات اولیه بامداد امروز، با اتمام مراحل تست های خطوط لوله گاز شهری در مناطق زلزله زده، وصل خانه به خانه گاز آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، در پی وقوع زلزله 7.3 ریشتری در مرزهای غربی کشور، گاز شبکه شهری و روستایی مناطق زلزله زده قطع شد تا شاهد بروز حوادث Accidents ثانویه ناشی از نشت و انفجار گاز نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بامداد روز گذشته (دوشنبه 22 آبان) اکیپ های امداد گازرسانی با حضور در منطقه، عملیات تست خطوط لوه گاز را آغاز کردند تا در صورت وجود نشتی، اقدام به رع معایب لوله های توزیع گاز شده و سپس اقدام به وصل مجدد گاز شود.

اینکار حدود 20 تا 24 ساعت به طول انجامید تا اینکه ساعات اولیه بامداد امروز با اتمام مراحل تست های خطوط لوله گاز شهری در مناطق زلزله زده، وصل خانه به خانه گاز آغاز شد. شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد برای وصل مجدد گاز، گاز شهری را تا عملک جلوی منازل مسکونی می رساند اما وصل جریان گاز به منازل مسکونی، مستلزم حضور مالکان در منازل مسکونی است.

در مناطق روستایی زلزله زده هنوز بررسی سلامت فنی خطوط لوله توزیع گاز و انجام عملیات گازرسانی ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تاکنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستا‌های محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.
حبیب شیعه‌زاده افزود: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.
این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.
در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری و با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.
نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان خوزستان گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستا‌های بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی