Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نهادها به زلزله‌زدگان غرب کشور، رئیس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق، تصمیماتی اتخاذ کرد.

روابط عمومی بنیاد مستضعفان: پس از وقوع زلزله اخیر در غرب کشور بنیاد مستضعفان برای بازسازی به کمک مردم استان کرمانشاه شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله‌زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیماتی اتخاذ کرد.

محمد سعیدی‌کیا با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزرای کشور و بهداشت اعلام کرد: بنیاد مستضعفان سیمان بازسازی مسکن روستایی مناطق زلزله زده را تا ۱۰۰ هزار تن تأمین می‌کند و برای تأمین آب آشامیدنی این مناطق یک‌صدهزار بطری ۱.۵ لیتری آب آشامیدنی نیز به غرب کشور ارسال خواهد کرد؛ بنابراین گزارش پیش از این نیز بنیاد مستضعفان بر اساس مصوبه هیات امنای بنیاد مستضعفان، با اهدای ۱۲ هزارتن سیمان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق مشارکت کرده بود. کلمات کلیدی: بنیاد مستضعفان ، مناطق زلزله زده ، زلزله غرب کشور ، زلزله کرمانشاه

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر

حبیب شیعه‌زاده نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تاکنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستا‌های محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

 به گفته او بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری و با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان خوزستان گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستا‌های بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر