Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:12:10 GMT

تخریب بیمارستان نوساز اسلام آباد غرب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۹۶۵۰

تخریب بیمارستان نوساز اسلام آباد غرب

تهران -ایرنا-ساختمان تازه سازبیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب که به تازگی به بهره برداری رسیده براثر زلزله یکشیه شب غرب استان کرمانشاه به شدت آسیب دید تخریب شده است .

به گزارش خبرنگاراعزامی ایرنا به منطقه زلزله زده شهرسنان سرپل ذهاب، این درحالی است که ساختمان قدیم این بیمارسان که بیش از 30سال قدمت دارد هنگام وقوع زلزله هیچگونه آسیبی ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسیاری از شهروندان اسلام آباد غرب ومردم منطقه از این که ساختمان نوساز بیمارسان درزلزله تخریب و ساختمان قدیمی آن سالم مانده است از مسئولان انتقاد کردند.
به گقته برخی از مشاهدان عینی هنگام وقوع زلزله کادر درمانی بیمارستان محل ساختمان راترک کرده و بیماران درساختمان ماندندکه همین امر منجر به جان باختن ومصدومیت جمعی دراین بیمارستان شده است .
نماینده اسلام آباد غرب درمجلس شورای اسلامی از وضعیت ساختمان نوساز بیمارستان امام خمینی (ره)گلایه کرده وآن را عاملی برای جان باختن جمعی ازهموطنان دانسته است .
رئیس اورژانس کشور امروز به خبرنگار ایرنا گفت که بیس از 7000مصدوم حادثه زلزله استان کرمانشاه به مراکز درمانی انتقال داده شد و دیگر هیج مصدوم ویا فرد زیر آوار مانده ای نداریم.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاندو 423کشته و 7156 این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :محسن فتاحی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1625/1735 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۱ ریشتری، دیباجِ سمنان را لرزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۱ ریشتر در عمق ۷ کیلومتری زمین، در ۰۲:۰۱ دقیقه بامداد روز جمعه ۳۱ فروردین، حوالی شهرستان دیباج در استان سمنان را لرزاند. دیباج یکی از شهر‌های کوهستانی شهرستان دامغان در استان سمنان است.

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۱ ریشتری، دیباجِ سمنان را لرزاند
  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول