Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید و همچنین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای در پی حادثه تلخ و مصیب بار زمین لرزه در غرب کشور، جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، در پیام این مرجع تقلید آمده است: حادثه دردناک زلزله در بخش بزرگی از کشور ما و عراق، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام ادامه یافته است: متاسفانه در این مصیبت غم بار تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان، جان خود را از دست داده و به لقاء‌الله پیوستند. مصیبت بسیار سنگین است و فقط لطف و فضل الهی می‌تواند آن را جبران نماید.
آیت الله صافی گلپایگانی با تسلیت این واقعه اندوه بار به خانواده‌ های مصیبت دیده و مردم شریف استان کرمانشاه، از خداوند متعال، رحمت و غفران جان باختگان و شفای کامل برای مجروحان را مسالت کرده و از دولت محترم و نهادهای مردمی و انقلابی و مردم شریف ایران خواسته است با هر وسیله‌ ممکن، مصدومان و گرفتاران این حادثه را کمک و یاری نمایند و مومنین مجاز هستند از سهم مبارک امام(ع) کمک کنند.

** جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور پیامی آورده است: حادثه مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌ باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، موجب تاثر و تاسف شدید گردید.
پیام حاکی است: در این شرایط وظیفه تمام مسئولان استانی و کشوری ایجاب می ‌کند در رفع آلام مردم مصیبت دیده با نهایت سرعت، همت و تلاش به کمک و امدادرسانی بپردازند. بی شک ملت همیشه در صحنه ایران نیز در این عرصه مهم و خطیر به صورت داوطلبانه و همچنین به صورت سازمان یافته برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان خواهند شتافت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام ضمن عرض تسلیت این حادثه دردناک به ملت ایران به خصوص مردم مصیبت دیده مناطق غرب کشور، برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت الهی، برای مصدومان و مجروحان شفای عاجل، و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسالت کرده است.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 یکشنبه 21 آبان با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
طبق آخرین گزارش های رسمی اعلام شده در پی حادثه مزبور، 423 تن جان خود را از دست داده اند و هفت هزار و 156تن مصدوم شده اند.
/8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد