Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خرمی تهیه‌کننده آثار بهنام محمودی از خوانندگان برگزیده جشنواره موسیقی جوان توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته به زودی چند قطعه به مناسبت‌ها و موضوعات مختلف از جمله شب یلدا و شهدا توسط این خواننده با اشعار بهمن محمدزاده در فضای مجازی منتشر می شود. همچنین برنامه ریزی هایی برای اجراهای زنده در نظر گرفته ایم که به زودی جزییات آنها اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصمیم داریم اگر فضا و امکانات اجازه بدهد برای حضور در جشنواره موسیقی فجر اقدام کنیم زیرا با ترکیب بسیار جوانی که برای گروه نوازندگان در نظر گرفتیم تصور می کنم گروه بسیار متفاوتی در حوزه موسیقی تلفیقی شکل گرفته که می تواند در رویدادی مانند جشنواره موسیقی فجر حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

خرمی در پایان عنوان کرد: ما در دوره فعالیت های جدید بهنام محمودی نهایت تلاش خود را انجام داده ایم تا ضمن حفظ جنس ایرانی بودن کارهای ارایه شده، فضا را به سمتی ببریم که مردم هم این کارها را دوست داشته و بتوانند در عین شنیدن موسیقی مخاطب پسند با ردیف های موسیقی ایرانی آشنایی بیشتری پیدا کنند. ما به هیچ عنوان قایل به مرزگذاری در حوزه موسیقی نیستیم از این جهت شاید موسیقی‌ای که به شنونده ارائه می شود در حوزه موسیقی پاپ هم قرار بگیرد. هدف ما ارایه موسیقی پاپیولاری است که موسیقی اصیل ایرانی نیز در آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و امیدوارم بتواند در این فضای شلوغ حوزه موسیقی، مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.  

بهنام محمودی فعالیت های هنری خود را از سال ۸۳ آغاز کرد. این خواننده طی سال های گذشته ضمن فعالیت در حوزه موسیقی فولکلور و اجرای آنها به زبان کردی در محضر استادانی چون علی جهاندار و محمدعلی کیانی نژاد به فراگیری موسیقی پرداخته است.

اجرای کنسرت در ایران، بلغارستان و مجارستانی طی سال های ۹۵ و ۹۶، خواننده برگزیده جشنواره با نوای کاروان قصر شیرین، کسب مقام سومی در هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان و کسب مقام دومی در هشتمین دوره جشنواره موسیقی جوان، انتشار قطعه موسیقی «مادر» و انتخاب آن از طرف معاونت زنان ریاست جمهوری به عنوان «سفیر آزادی و رهایی» برای پویش ارمغان از جمله فعالیت های این خواننده در عرصه موسیقی است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، چهل و ششمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» به بزرگداشت غلامحسین بنان اختصاص دارد؛ خواننده‌ای که به سبب نوآوری‌هایش جایگاه او در آواز ایرانی به جایگاه نیما یوشیج -شاعر نوپرداز- در شعر و ادبیات تشبیه شده است.

در این نشست که سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ ساعت ۱۸ با اجرای حمید سهرابی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، پنج سخنرانی فنی و تخصصی توسط پنج پژوهشگر و موسیقی‌دان به همراه اجرای آواز توسط چهار خواننده و نوازندگان همراهشان تدارک و پیش‌بینی شده است.

علی رستمیان مدرس و خواننده باسابقه از شناخت دیرینه‌اش از شیوه و صدای بنان خواهد گفت. «واکاوی بی‌توجهی اهالی آواز به میراث بنان» عنوان سخنرانی بهروز وجدانی پژوهشگر موسیقی خواهد بود و یسنا خوش‌فکر خواننده و مدرس آواز نیز سخنرانی‌ با عنوان «بنان میراث‌دار آواز» خواهد داشت. همچنین عنوان سخنرانی بهروز مبصری «نقش بنان در آواز ایرانی و اجراهای ارکسترال» است و علی شیرازی هم درباره «بنان و ساختار موسیقایی صدا در آواز جدید ایران» سخنرانی می‌کند.

محمدهاشم احمدوند، شهریار شهریاری، حسام صحرایی و امیرعلی هاشمی چهار خواننده‌ای هستند که هر یک به همراه گروه موسیقی همراهشان به اجرای آواز و چند تصنیف خواهند پرداخت.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6097170 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی