Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در سومین جلسه ستاد اقامه نماز مرکز که با حضور مسئولین ستاد اقامه نماز استان در صداوسیما برگزار شد، گفت: در حوزه نماز باید از پرداختن به فعالیتهای نمایشی وگزارشی پرهیز کرده و می بایست بر تولید محتوای دینی متناسب با ذائقه نوجوانان وجوانان تمرکز نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به سخنان رئیس ستاد اقامه نماز کشور که اقامه نماز جماعت در مدارس با ایده آل ها فاصله زیادی دارد، افزود: مردمی بودن نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان و حضور وی در مدارس می تواند یکی از راههای جذب وعلاقمندی دانش اموزان به مساجد و نماز جماعت باشد.

وی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی ، توجه نوجوانان وجوانان به مقوله نماز را تحت الشعاع قرارداده است، اظهار داشت: اطلاعات غلط فضای مجازی یکی از علل مهم بروز این مشکل است که همین امر لزوم  توجه ویژه به این قشر را بیشتر می کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه کم توجهی و در برخی مواقع بی توجهی خانواده ها دراستفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عواقب غیرقابل کنترلی برای فرزندان در پی دارد، تصریح کرد: صداوسیمای مرکز زنجان همچون قبل آماده همکاری با همه دستگاهها و کسانی است که دغدغه احیا و ترویج این فریضه واجب الهی در بین همه اقشار خصوصاً نوجوانان وجوانان را دارند، می باشد.

صفری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 659 ساعت برنامه با موضوع نماز در بخش های مختلف رسانه استانی تولید وپخش شده، گفت: توجه ویژه به نماز کودکان ، نوجوانان و جوانان در دستور کار رسانه استانی قرار داشته و به نظر می رسد می بایست کارگروه ویژه ای در سطح استان تشکیل شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان