Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که برای بازدید از مناطق زلزله زده صبح سه شنبه وارد کرمانشاه شد، به خبرنگاران گفت: دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای من بود اما دلم نمی‌خواست در چنین شرایطی باشد که مردم امروز غم‌دار و دچار مصیبت باشند و امیدواریم در روزهای خوش و افتتاح طرح‌ها خدمت مردم عزیز و قهرمان این دیار بیاییم که همواره مرزبان خوبی برای کشور عزیز ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس جمهور با ابراز تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در این زلزله از دست دادند و آرزوی سلامتی برای مجروحان گفت: این درد و رنجی برای همه ایرانیان بود و به نمایندگی از ملت ایران به مردم کرمانشاه تسلیت گفته و به آنان می گویم که همه مردم ما در کنار کرمانشاه هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی نیست که امروز به فکر مردم کرمانشاه نباشد، اظهارداشت: کسانی که اقوام و بستگان خود را از دست داده اند و آنهایی که در بیمارستان‌ها بستری هستند و خانه و زندگی خودشان را از دست داده اند، همه باید در کنار یکدیگر برای رفع این معضلات تمام توانمان را بکار بگیریم.

رییس قوه مجریه با قدردانی از ملت ایران به خاطر همدلی و کمکهایشان گفت: باید از همه ملت ایران اعم از دولتی، نظامی اعم ارتش، سپاه و بسیج، هلال احمر، نهادهای امدادی، بنیاد مسکن و وزارتخانه های بهداشت، کشور، راه و نیرو و همه آنهایی که تلاش کردند در این روزها مشکل آب، برق و جاده‌ها را حل کنند و مردم را از زیر آوارها نجات دهند و به بیمارستان‌ها برسانند و همچنین از امداد هوایی تشکر کنم. هواپیماها و هلی‌کوپترها در این روزها تلاش فوق‌العاده‌ای انجام دادند و اگر پرواز این بالگردها در دیروز و امروز نبود مسلماً روند کمک‌رسانی خیلی سخت‌تر و مشکل‌تر می‌شد.

روحانی همچنین از همه کشورهای همسایه‌مان و از همه کشورهایی که در این حادثه با ملت ایران ابراز همدردی ، تشکر و سپاسگزاری نمود.

رییس جمهور با بیان اینکه مسئول اصلی بازسازی بنیاد مسکن است، گفت: خواهش می‌کنم همه مقامات دولتی و نظامی و همه خیرین و سمن‌های مردمی به بنیاد مسکن کمک کنند و کار جداگانه‌ای انجام ندهند البته برای خدمات مدرسه و غیره می‌توانند برنامه‌ریزی و تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید خانه‌هایشان را بازسازی کنند و دولت باید کمک بلاعوض و وام را در اختیار آنها قرار دهد، اظهارداشت: دولت در این روند تسریع خواهد کرد تا در حداقل زمان ممکن کار انجام شده و مردم آسیب دیده از زلزله بتوانند سامان پیدا کنند.

رییس جمهور افزود: برای مجروحین این حادثه از خداوند بزرگ شفای عاجل و برای همه مصیبت‌ دیدگان از خداوند تقاضای صبر و اجر می‌کنم و می‌دانیم که دلگرمی همه مردم به رحمت خداوند است و بی‌تردید خداوند مردم را تنها نخواهد گذاشت، مردم، دولت و نیروهای مسلح با همه توان در کنار مردم خواهند بود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی ، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد :بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به هماهنگی ،همکاری ،هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897089

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز