Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: ۸۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاه‌های ملکی دانشگاه‌های صنعتی قم اضافه می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان صبح دیروز از امکانات رفاهی دانشگاه‌های صنعتی قم، دانشگاه‌ قم، پردیس دانشگاه تهران و دانشگاه مفید بازدید و در جلسات هیات رییسه آن‌ها شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید که دکتر پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر سجادی معاون امور دانشجویان صندوق و رحیمی مدیر مالی صندوق ایشان را همراهی می‌کردند از خوابگاه ها، سلف سرویس‌ها و امکانات ورزشی بازدید و نسبت به بهبود فضای خوابگاهی، سلف سرویس و تربیت بدنی تصمیماتی اتخاذ گردید در این بازدید با عنایت به نداشتن خوابگاه ملکی در دانشگاه صنعتی قم مقرر شد با حمایت صندوق رفاه دانشجویان و پرداخت یارانه تسهیلات خوابگاه ۳۰۰ نفره که مراحل پایان واگذاری آن طی می‌شود در ترم جاری به ظرفیت خوابگاهی ملکی اضافه گردد همچنین مقرر شد مبلغ دویست میلیون تومان برای تکمیل تجهیزات سلف به این دانشگاه تخصیص یابد.

دکتر خوشنویسان در جلسه هیات رییسه از کمک‌های راهبردی صندوق رفاه تقدیر و تسریح کرد: اگر کمک رهن سال گذشته صندوق رفاه نبود ما نمی‌توانستیم هیچ دانشجویی را اسکان بدهیم و سلف سرویس جدید را ایجاد و تجهیز نماییم.
  پس از بازدید از دانشگاه صنعتی قم به اتفاق رییس دانشگاه و هیات رییسه از امکانات دانشگاه قم بازدید و با دانشجویان خوابگاهی گفت و گو و نقطه نظرات آن‌ها اخذ گردید.

پس از بازدید مقرر شد با مشارکت دانشگاه قم با حمایت صندوق رفاه دانشجویان خوابگاه معصومیه با ظرفیت ۵۰۰ دانشجو دختر تا شروع ترم آینده وارد مدار گردد.

در این بازدید کمک هایی برای صنعتی کردن آشپزخانه و اتاق‌های تندرستی تخصیص داده شد.

دکتر دیرباز رییس دانشگاه قم با اشاره به کمک‌های دوسال اخیر صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان به بهبود فضای خوابگاهی و سلف سرویس و پوشش صددرصدی وام‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی، انسجام تیمی و تلاش شبانه روزی شاهد یک جهش در حوزه خدمات رفاهی در وزارت علوم هستیم که از این بابت باید شکرگزار باشیم.

شایان ذکر است در ادامه این سفر از دانشگاه پردیس قم و دانشگاه مفید بازدید و نسبت به ارایه تسهیلات وام شهریه و یارنه غذایی کمک هایی تخصیص گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو