Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هیئتی ویژه به سرپرستی حجت الاسلام معزی از سوی مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام معزی نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمعیت هلال احمر در راس هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری، امروز سه شنبه وارد استان کرمانشاه شد.

وی دقایقی پیش به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی روند خدمت رسانی به زلزله زدگان در راس هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری وارد استان کرمانشاه شد تا از نزدیک نحوه و میزان ارائه خدمات و فعالیت‌های امدادی را ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ویژه مقام معظم رهبری همچنین در جمع مصیبت دیدگان و زلزله زدگان حاضر خواهد شد تا با بازدید از مناطق خسارت دیده، به بررسی وضعیت موجود و مشکلات احتمالی آن‌ها بپردازد.

یاد آور می‌شود حجت الاسلام محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از مقامات جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی را در این سفر همراهی می‌کنند.

  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: شهرستان دشتی شهرستان علم و ادب و فرهنگ و قرآن است و ایثار و شهادت همواره از جایگاه ویژه‌ای در این شهرستان برخوردار بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: مردم شهرستان دشتی در عرصه دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشتند و نیز در عرصه‌مبارزه مستقیم با آمریکا سردارانی فداکار از این شهرستان حضور داشتند و نام دشتی در حوزه‌های دفاع، ایثار و شهادت نامی پرآوازه است.

وی شهرستان دشتی را شهرستانی قرآنی دانست و گفت: آموزه‌های قرآنی موجب تقویت روحیه ایثارگری در سطح شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: نام ده سردار رشید شهرستان دشتی و چهارده شهید جاویدالاثر بر تارک این شهرستان می‌درخشد.

وی آوازه شهرستان دشتی را در دفاع از نظام و انقلاب سرآمد دانست و گفت: اولین شهید دانش آموز، اولین شهید پاسدار، اولین شهید روحانی، اولین شهید ترور و اولین شهید دفاع مقدس در سطح استان از شهرستان دشتی بوده‌اند.

وی گفت: مجموعه فرمانداری و مدیران شهرستان با تعامل سازنده با امام جمعه شهرستان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه خدمت رسانی شایسته به مردم گام برمی‌دارد.

وی خواستار مساعدت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تهیه و ساخت مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی جهت معرفی آنان در عرصه‌های بین المللی شد.

کد خبر 6082061

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • رسالت جشنواره رسا بازخوانی و ترویج نهج البلاغه در عرصه دانشگاه است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات