Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@03:23:23 GMT

فیلم: دوربین مخفی نود از یکی از جادوگران فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۰۴۸۰

فیلم: دوربین مخفی نود از یکی از جادوگران فوتبال

تصاویری از دوربین مخفی برنامه نود از یکی از جادوگران فوتبال را در این ویدئو مشاهده کنید.

سرویس عکس و فیلم فردا: تصاویری از دوربین مخفی برنامه نود با یکی ازجادوگران فوتبال و صحبت در باره نحوه کار این افردا را در این ویدئو مشاهده کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کلمات کلیدی: فردا دانلود ، برنامه نود ، جادوگران فوتبال ، ورزشی ، رمالی در فوتبال اخبار مرتبط افشاگری بی سابقه درباره دلالی و رمالی در فوتبال+فیلم پاسخ عجیب خدادادعزیزی به سوالی در مورد جادوگری ورود کمیته اخلاق به «جادوگری در فوتبال» جادوگری در فوتبال! +عکس پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه راه رفتن لاریجانی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب عکسی دردناک از زلزله کرمانشاه زلزله ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند انتقادات تند آیت الله سیستانی از هیات ایرانی پربحث ترین ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۸نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۴۰نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۳نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۷نظر) احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور قبول نداشتم (۲۱نظر) آخرین اخبار فیلم: دوربین مخفی نود از یکی از جادوگران فوتبال تصاویر: شگفت‌انگیزترین کتابخانه جهان در چین عکس: مگر زلزله قبل از آمدن خبر می‌دهد؟ ابراز همدردی قالیباف با زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس فیلم: صحبت‌های خواننده معروف در مورد استوری جنجالی محسن افشانی عکس: «مسکن مهر» سوژه روزنامه حریت ترکیه شد! تصاویر خبرگزاری رویترز از زلزله کرمانشاه عکس: خوابیدن زلزله زدگان در سرمای صفر درجه بدون چادر! عکس: تولد «آوا» پس از زلزله در بیمارستان صحرایی تصادف عجیب سمند با گله وحشی گرازها +عکس اولین مسجد ضد زلزله جهان در ایران! +عکس چرا «رضا عطاران» از زلزله بیزار است؟ +عکس وقتی ببر گلوی پلنگ را درید! +عکس عکس: یک ماهی شگفت انگیز ازجنس طلای ۲۴ عیار! آقای وزیر برای اولین بار با موهای شانه خورده! +تصاویر پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد

محمدحسن نامی در نشستی که با حضور اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد، اظهار داشت: سدهای زیرزمینی آب را در سفره‌های زیرزمینی نگه می‌دارد و از فرونشست زمین جلوگیری می‌کند همچنین سد زیرزمینی از تبخیر آب نیز جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: امروزه مدیریت بحران به عنوان مهمترین موضوع در دنیا مطرح است و ۱۲۳ کشور موضوع بحران را به عنوان اولین و راهبردی ترین موضوع می دانند.

وی ادامه داد: اکنون در دنیا مشکلاتی از جمله بیابان‌زایی، تغییر اقلیم تغییر و کمبود آب شیرین وجود دارد که این مشکلات موجب شده است تا موضوع پیشگیری در بحران مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

نامی با اشاره به قانون مدیریت بحران افزود: این قانون ناظر به اقدامات پیشگیرانه است و روح حاکم بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز در حوزه مدیریت بحران بر پیشگیری تاکید دارند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران، اکنون از خط قرمز برداشت آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم و در برخی مناطق حتی بین ۸۰ تا ۸۵ درصد برداشت آب‌های زیرزمینی صورت گرفته است.

وی به ناپایداری ساخت و سازها اشاره کرد و در این باره توضیح داد: حدود ۶۲ درصد جغرافیای کشور روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد؛ بنابراین باید بتوانیم اقدامی انجام دهیم که زندگی ایمن داشته باشیم.

نامی با تاکید بر لزوم افزایش مقاومت مصالح ساختمانی، افزود: باید مقاومت مصالح ساختمانی را حداقل به ۸ ریشتر برسانیم همچنین سازه ها به‌گونه‌ای باشد که مقاومت در برابر هشت ریشتر داشته باشد.

وی با اشاره به وقوع زلزله در ترکیه و تخریب‌های گسترده ناشی از آن، اظهار داشت: وقتی مصالح ساختمانی استحکام لازم را نداشته باشد با زلزله‌ای بالای ۶ ریشتر فرو می‌ریزد.

رئیس سازمان مدیریت بحران یادآور شد: در ۲۲۰ سال گذشته ۱۲ زلزله بالای هفت ریشتر در کشور ما رخ داده است و به طور متوسط سالانه حدود دو هزار زلزله به وقوع می‌پیوندد و به عنوان نمونه حدود ۱۸ هزار زلزله در سال گذشته در کشور به وقوع پیوست.

نامی تصریح کرد: دستگاه قضایی می‌تواند در امر پیشگیری از بحران‌ها اقدامات موثری انجام دهد و از وقوع جرایم جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • (ویدیو) از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟