Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرلند شمالی با شکست مقابل سوئیس از رسیدن به جام جهانی بازماند.

طرفداری- جانی اوانز، مدافع باشگاه وست برومویچ و تیم ملی ایرلند شمالی به تمجید از مایکل اونیل، سرمربی تیم ملی خود پرداخت.

در مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، ایرلند شمالی به مصاف سوئیس رفت ولی نتوانست این تیم را شکست دهد و از صعود به جام جهانی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اوانز معتقد است که اونیل فرد صحیحی برای هدایت تیم ملی بوده و نباید اجازه دهند که او از ایرلند شمالی برود.

به نقل از ESPN، مدافع باشگاه وست برومویچ در این خصوص بیان کرد:

به عنوان یک مربی، او فوق العاده است. همه ما او را دوست داشته و تک تک بازیکنان می خواهند با تمام وجود برایش بازی کنند. اونیل مربی خوبی بوده و این شرم آور است که او را از دست دهیم. البته می دانیم که مربیگری شغل دشواری بوده و گاهی اوقات شرایط متفاوتی رخ می دهد و ممکن است پیشنهادی برایتان بیاید که نتوانید آن را رد کنید.

وی تصریح کرد:

طبیعی است که تیم ها به استخدام وی علاقه مند هستند. او مربی با انگیزه و تاکتیکی ای است. شبی که پس از بازی مقابل سوئیس از هواپیما پیاده شدیم، با اتوبوس به هتل رفتیم و پس از پیاده شدن او به ما گفت: ' بازی را در راه دیدم. جلسه ای با یکدیگر خواهیم داشت و بازی را با هم خواهیم دید زیرا شما بد بازی نکردید. هنوز راه زیادی برای پیشرفت جلوی روی شما است.' این به بازیکنان یک مقدار آرامش داد. او می داند در چه مواقعی باید صحبت کند تا تیمش را در مسیر صحیح هدایت کند. شما می توانید ببینید که همه بازیکنان برای او بازی می کنند و احترام زیادی برایش قائل هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از تثبیت مالکیت و حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و منابع طبیعی استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: برای ۹۹ درصد عرصه‌ها، سند رسمی مالکیت صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده، امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در شورای حفظ حقوق بیت‌ المال در اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های انجام شده طی سال ۱۴۰۲، مالکیت دو میلیون و ۶۶۲ هزار و ۱۹۳ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان، در بانک جامع کاداستر (حدنگار) تثبیت شد.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز استان خراسان‌شمالی در اجرای طرح جامع حدنگار، خاطرنشان کرد: در این راستا برای دو میلیون و ۶۳۴ هزار و ۸۹۹ هکتار از اراضی یاد شده سند رسمی مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: این میزان معادل ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی این استان است.

براتی‌زاده گفت: این طرح در مساحت ۱۴۷ هزار و۲۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات سطح استان، معادل ۴۷/۳۷ درصد از مجموع این اراضی اجرا شده است.

کد خبر 739928

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • تثبیت ۱۰۰ درصدی مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی 
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد