Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-05@13:11:49 GMT

ایبرا به تیم ملی سوئد بر می گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۰۶۰۱

ایبرا به تیم ملی سوئد بر می گردد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان ایبراهیموویچ بعد از یورو 2016 از تیم ملی فرانسه بازنشسته شد اما صعود حماسی تیم ملی سوئد به جام جهانی شاید نظر او را تغییر بدهد.

به گزارش وبسایت نود، سوئد در حالی به جام جهانی رسید که در مرحله گروهی بالاتر از هلند به پلی اف رسید و در مرحله پلی آف نیز توانست ایتالیا را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هواداران سوئدی امیدوار هستند که این اتفاق به بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره این تیم به تیم ملی منجر شود.

زلاتان در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیتش است و چند هفته دیگر به میادین بر می گردد اما در فاصله هفت ماه تا جام جهانی گمانه زنی ها در مورد حضور وی در این مسابقات آغاز شده است. مینو رایولا، وکیل ایتالیایی ایبرا پس از بازی دیشب احتمال بازگشت این بازیکن به تیم ملی را رد نکرد. باید دید که در ماه های آتی چه اتفاقی رخ می دهد و آیا زلاتان که جام جهانی 2014 را از دست داد، راضی به صعود در مسابقات روسیه خواهد شد یا نه.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد

پلیس سوئد برای تجمعی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور که قرار است در آن به قرآن اهانت شود، مجوز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این تجمع قرار است روز جمعه و در شهر جنوبی «مالمو» برگزار شود.

برگزاری تجمعاتی از این دست در سوئد که در آن به کتاب خداوند توهین می‌شود، انتقادات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته و روابط استکهلم با کشور‌های اسلامی را تیره کرده است. پیش از این و در پاییز سال گذشته، اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد فردی به نام «سلوان مومیکا» را که چندین بار در این کشور دست به قرآن سوزی زده اخراج می‌کند و قصد تمدید پناهندگی او را ندارد.

در پی اعلام این تصمیم، فرد هتاک به قرآن فروردین ماه امسال اعلام کرد که از سوئد به نروژ پناهنده خواهد شد. هتاکی به قرآن سبب مشکلات متعدد در روابط بین‌المللی سوئد شده و عضویت آن در ائتلاف نظامی ناتو را مدت‌ها به تعویق انداخت.

کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر صدور مجوز برای تجمعاتی از این دست را «تاسف‌بار» و عامل نفرت‌پراکنی توصیف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم