Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین با صدور پیام‌هایی جداگانه حادثه زلزله غرب کشور را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در پی حادثه تلخ زلزله در غرب کشور پیام تسلیت صادر کرد که متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حادثه غم‌ بار زلزله در غرب کشور و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان گرامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب این حادثه غم انگیز را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، به ویژه مردم شریف استان کرمانشاه و خصوصا خانواده های داغدار و خسارت دیده، تسلیت عرض می‌کنم.

تمام مردم شریف استان قزوین و ایران اسلامی را که همواره در امور خیر پیش‌قدم هستند، به کمک و امدادرسانی به این مردم آسیب‌دیده دعوت می‌کنم.

خاضعانه از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه علو درجات و برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

همچنین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی حادثه دلخراش زلزله را به زلزله زدگان مناطق غرب کشور تسلیت گفت.

متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر اسفناک زلزله در بخش وسیعی از  کشور که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تاثر و تالم اینجانب و مردم شریف استان قزوین شد.

به یقین تمامی ظرفیت های امدادی و انسانی استان قزوین برای خدمت به مردم حادثه دیده در غرب کشور آماده و بسیج هستند تا با همیاری و همراهی بتوانند در کاهش آلام و جبران خسارات مادی و معنوی مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان این حادثه گامی بردارند.                                               

مردم خون گرم و انساندوست قزوین خود را در کنار هموطنان خود در استانهای سرافزاز کرمانشاه، ایلام و کردستان می بییند و در راه بازسازی مناطق زلزله زده از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.    

اینجانب این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و مصیبت زده استانهای کرمانشاه و ایلام و خانواده های آنان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان صبر و تحمل این محنت جانگداز را مسالت می کنم.   

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار حجت السلام و‌المسلمین قریشی با اشاره به اهمیت توجه به احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: مردن این استان قبل انقلاب دز زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن در تقابل با ضد انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و وضعیت امروز برازنده آنها نیست 

وی افزود: احداث و‌مقاوم سازی خانه‌های روستایی باید در اولویت قرار بگیرد و در این بخش از توان خیرین بخش خصوصی هم استفاده شود 

امام جمعه ارومیه از ساخت خانه طلاب و روحانیون در روستا‌ها به عنوان یک نیاز نام برد و گفت: اگر خانه عالم ساخته شود مشکل استقرار روحانیون در روستا‌ها هم رفع خواهد شد

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم در این دیدار از افزایش سهمیه استان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از ۱۷هزار ۵۰۰سال قبل به ۲۲ هزار ۵۰۰، افزایش سهمیه قیر برای بهسازی معابر روستایی، افزایش سهمیه واگذاری زمین روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا ۳۰ هزار قطعه و پایان احداث و تعمیر بیش از ۲۳ هزار مسکن آسیب دیده زلزله‌های سال گذشته خوی خبر داد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان