Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره حساب‌های کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: شماره حساب‌های ویژه برای کمک به مردم زلزله‌زده غرب کشور در استان اعلام شد.
امان الله جهانبین افزود: جمعیت هلال احمر آمادگی جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان در پایگاه‌های مختلف را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: علاوه‌بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه‌های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهر‌های کشور شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر، آینده و رسالت، ۷۰۲۰۷۰ ارزی دلار، ۸۰۰۳۰۰ ارزی یورو بانک ملی، ۱۴۰۴۴۴۰ ارزی دلار بانک ملت ایجاد شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: همچنین کد‌های #۷۲۴* به همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان