Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: از مجموع 6000 اتوبوس شهر تهران تنها تبليغات روي بدنه 920 اتوبوس وجود دارد و اين گونه نيست که تمامي اتوبوس هاي پايتخت با تبليغات محصور شده باشند.
به گزارش خبرنگار شهرنوشت، محسن پورسيد آقايي با بيان اينکه هر چند در يک ماه اخير تبليغات روي بدنه اتوبوس ها واکنش هايي را از سوي برخي از اعضاي شوراي شهر و رسانه ها به همراه داشته است، گفت: اما انتقاد کنندگان کمتر به اين مساله توجه کرده اند که تمامي قراردادهاي مربوط به اين تبليغات محيطي در دوره گذشته مديريت شهري تهران منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مدت زمان تعيين شده در قراردادهاي تبليغاتي کاملا مشخص است، ادامه داد: با توجه به اينکه اين قراردادها در دوره گذشته مديريت شهري بين سازمان زيباسازي و شرکت ها منعقد شده و در صورت فسخ قرارداد يک طرفه از سوي شهرداري تهران مستلزم پرداخت خسارت هاي به مراتب زيادي تري از هزينه خود تبليغات است؛ منتقدان به غير از بازگو کردن مشکلاتي که از نظر آنها اهميت دارد، بهتر است به ضرر و زيان هايي که در صورت فسخ اين قراردادها متوجه شهرداري تهران مي شود نيز توجه داشته باشند.
معاون شهردار تهران بيان کرد: تمامي هزينه هاي مربوط به تبليغات روي بدنه اتوبوس ها صرف نوسازي ناوگان اتوبوسراني مي شود و اين گونه نيست که نفعي خارج از عرف و قانون متوجه شهرداري تهران شود.
استفاده از تبليغات روي بدنه اتوبوس ها در تمامي شهرهاي مطرح دنيا کاربرد دارد
وي تاکيد کرد: با توجه به حساسيت افکار عمومي و درخواست‌هاي مطرح شده، تيمي مجرب و مطرح نظرسنجي گسترده‌اي را از شهروندان در خصوص تبليغات روي بدنه اتوبوس‌ها آغاز کرده‌اند و در صورتي که يافته‌هاي اين نظرسنجي نشان دهد اکثر مردم نسبت به اين کار شکايت دارند و نظر منفي، نظر مردم را در تصميمات لحاظ خواهيم کرد.
پور سيد آقايي با اشاره به اينکه استفاده از تبليغات روي بدنه اتوبوس ها در تمامي شهرهاي مطرح دنيا کاربرد دارد، تاکيد کرد: نبايد فراموش کرد که تبليغات روي بدنه اتوبوس هاي شهري يك رسانه شناخته شده و پر كاربرد در جهان و يكي از موثرترين و جذاب ترين نوع تبليغات گرافيكي است. اتوبوس ها به نوعي بيلبوردهاي متحرك هستند و با توجه به اينکه اتوبوس مدام در شهر در حال تردد است، محدوده وسيعي از شهر و ميليون ها بيننده را تحت پوشش تبليغات محيطي قرار مي دهد و طيف وسيعي از مخاطبين را از شمال تا جنوب شهر و از شرق تا غرب در بر مي گيرد.
به گفته وي، يکي از نکات قابل توجه در مورد تبليغات روي بدنه اتوبوس ها که نتايج نظر سنجي هاي بين المللي شرکت هاي مطرح تبليغات دنيا نيز به آن تاکيد دارد؛ اين است که اين شيوه تبليغاتي مورد پسند همه قرار مي گيرد و فضايي را نيز اشغال نمي کند.
تبليغات مانعي براي ديد مسافران نيست
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران افزود: عکس هاي موجود از تبليغات روي بدنه اتوبوس ها مويد اين موضوع است كه نه تنها اين تبليغات مانعي براي ديد مسافران نيست، بلكه به وضوح مي توان نماي بيروني را مشاهده کرد. گفتني است سبک هاي استفاده شده بايد مطابق با تبليغات روي اتوبوس ها در تمامي دنيا بوده و از كيفيت مناسب برخوردار باشد تا كم ترين مزاحمت را براي ديد مسافرين داشته باشد.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار تهران تاکيد کرد: طبق مذاکرات و توافقاتي که با سازمان زيباسازي شهر تهران شده است، مقرر شده تا کارشناسان اين سازمان نظارت و دقت بيشتري روي درج اين تبليغات داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم توکلی زاده معاون شهردار تهران امروز در صحن علنی شورا تاکید کرد:دوره قبل مدیریت شهری زیشت شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد.

رکنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: افتخار دوره‌های قبل مدیریت شهری این بود که فلان کنسرت را با فلان تعداد شرکت‌کننده برگزار کردیم.

وی افزود: ببینید ما چه چیزی را تحویل گرفتیم!

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898670

دیگر خبرها

  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد