Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور وزیر کشور، وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، وزیر کشور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران، ضمن ابراز تاسف از درگذشت جمع زیادی از هم‌وطنان در زلزله یک‌شنبه شب کرمانشاه، گفت: در بازدید امروز، برخی مناطق به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید هیچ گونه خدماتی ارایه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی در ادامه سخنان خود در این جلسه، تصریح کرد: اولویت ما مسئله جانی مردم بوده است و
آسیب روستاها واقعا جدی است.

وی تاکید کرد: در مواقع بحران، 48 ساعت وقفه در قطعی آب قابل قبول نیست.

وزیر بهداشت و درمان نیز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران، با انتقاد از قطعی آب و برق در مناطق زلزله زده کرمانشاه، قصر شیرین و سرپل‌ذهاب، اظهار کرد: از بزرگواری مردم کرمانشاه سپاسگزارم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این مطلب که با همه نقوص تلاش‌های بزرگی انجام شده است، افزود: بسیاری از زلزله‌زدگان به دنبال غذا و چادر هستند و باید این اقلام به سرعت تامین شود.

به گزارش تین‌نیوز، شب گذشته و هم‌زمان با انتقال 200 تن از هم‌وطنان آسیب دیده از زلزله اخیر کرمانشاه به تهران، شهرداری تهران به منظور اسکان همراهان مصدومان نسبت به تخصیص مهمان‌خانه‌ای در جوار بیمارستان محل بستری شدن مجروحان اقدام کرد.

درپی انتقال جمعی از مصدومین زلزله شب گذشته غرب کشور به بیمارستان امام خمینی تهران، به دستور شهردار منطقه 6 همراهان خانواده‌های آسیب دیده در همراه سرای جواد الائمه شهرداری منطقه 6 استقرار یافتند.

فرزاد هنرور شهردار ناحیه دو منطقه 6 نیز به نمایندگی از مدیریت شهری ضمن عیادت از آخرین وضعیت آسیب دیدگان اطلاع یافت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.

وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور