Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@22:02:49 GMT

آیت الله مهمان نواز در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۰۹۴۳

آیت الله مهمان نواز در بیمارستان بستری شد

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ آیت‌الله حبیب‌الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستانی در این شهر بستری و تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از اعضای دفتر نماینده خبرگان رهبری در خراسان شمالی حال عمومی آیت‌الله مهمان نواز مساعد و رو به بهبود است و بنا بر تشخیص پزشکان معالج٬ وی باید چند روزی را در بخش مراقبت‌های ویژه٬ تحت مراقبت و درمان پزشکان باشد.

به گزارش تسنیم روز گذشته نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد٬ با حضور در یکی از بیمارستان‌های بجنورد٬ از نزدیک در جریان روند بیماری و درمان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت و برای بهبودی وی دعا کرد.

انتهای پیام/

R7719/P1357/S6,55/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری متن پیام به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ...»   عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.   این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.   مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مد ظله العالی" را ارج می‌نهیم.    احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری  ۱۴۰۳/۱/۲۶

دیگر خبرها

  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران