Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با گلایه و انتقاد از عدم حضور معاون شهردار تهران برای ارائه توضیحات در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده غرب استان کشور گفت: اینگونه اقدامات شأن شورا را زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد علیخانی در جریان بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران به اشاره به تغییر دستور جلسه شورا و حضور عارف‌نیا مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری تهران برای ارائه گزارش شهرداری در خصوص کمک‌های صورت گرفته از سوی این نهاد به مردم زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: ابتدائا این تغییر دستور جلسه نیاز به مصوبه شورا دارد و این برخلاف آیین‌نامه شورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قاعدتا باید معاون تخصصی شهردار تهران برای ارائه گزارش در صحن شورا حضور پیدا می‌کرد و حضور مدیر روابط عمومی شورا برای توضیحات در این بخش نشان از این است که شأن شورا از سوی معاونین شهردار رعایت نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ما انتظار داشتیم معاون شهردار در این جلسه حضور پیدا کند و نه مسئول روابط عمومی.

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های علیخانی و انتقاد وی به عدم حضور معاون شهردار در جلسه امروز اظهار کرد: موضوع گزارشی که توسط آقای عارف‌نیا در جلسه امروز داده شود موضوعی است که در همین جلسه صبحانه کاری به آن اشاره شد.

وی گفت: با توجه به اینکه زمان برای حضور معاون شهردار نبود و در این جلسه تصمیم‌گیری شد که گزارشی از اقدامات صورت گرفته از شهرداری ارائه شود در نهایت آقای عارف‌نیا مسئولیت این کار را برعهده گرفتند.

به گزارش تسنیم، حجت نظری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به تغییر دستور جلسه امروز شورای شهر تهران و حضور عارف‌نیا و ارائه گزارش وی در خصوص نحوه کمک‌های شهرداری به مردم زلزله زده غرب کشور بیان کرد: بحث بنده این نیست که چه کسی گزارش بدهد و موضوع بنده این است که طبق ماده 18 آیین‌نامه داخلی شورای شهر تهران تغییر دستور جلسه باید به تصویب اعضا برسد.

به گزارش تسنیم، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز ضمن انتقاد از عدم حضور معاون شهردار برای ارائه گزارش در خصوص کمک‌های صورت گرفته در شهرداری به مردم زلزله زده غرب استان کشور بیان کرد: به نظر بنده تذکر آقای علیخانی درست است و باید یکی از معاونین تخصصی در این بخش حضور پیدا می‌کرد.

به گزارش تسنیم، حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز ادامه داد: توجه دوستان را به این نکته جلب می‌کنم که در سلسله مراتب اداری و مدیریت و نظامات اداری روسای مرکز از حیث هم‌ترازی هم‌رده معاونین شهردار بودند.

وی تصریح کرد: اگر امروز یکی از مشاورین و مسئولان شهرداری در جلسه شورای شهر تهران حاضر بوده وی هم‌تراز معاونین شهردار بوده و از این حیث حضور وی برای ارائه گزارش منعی ندارد.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند یک امام جمعه از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی امام جمعه سابق لواسان با انتقاد از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ساخت ‎مسجد کار شهرداری نیست، ساخت مسجد مردمی‌ترین عمل مومنانه جمعی است. شهرداری به وظیفه خود بپردازد و مسجد را به مومنان بسپارد. ساخت پارک، احداث بزرگراه، توسعه سامانه‌های شهری، بهینه کردن مسیر‌ها و... وظایف شهرداری است که الحمدلله درباره آنها بغایت کم‌کاری می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # شهرداری تهران ، علیرضا زاکانی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است
  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت