Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست اورژانس کشور از انتقال و بستری شدن ۱۶۸ مصدوم زلزله کرمانشاه خبر داد و گفت: مصدومان در بیمارستان های بقیه الله، بعثت، طالقانی، لقمان و امام حسین (ع) بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار شبستان، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران از انتقال و بستری شدن ۱۶۸ مصدوم زلزله کرمانشاه خبر داد و گفت: مصدومان در بیمارستان های بقیه الله، بعثت، طالقانی، لقمان و امام حسین (ع) بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اورژانس کشور درخصوص تلفات زلزله کرمانشاه گفت: طبق آمار به دست آمده تا ساعت ۸ صبح امروز ( ۲۳ آبان) بر اثر وقوع زلزله در غرب کشور ۷ هزار و ۴۶۰ نفر مصدوم شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ۲۹۳ نفر از مصدومان زلزله کرمانشاه به بیمارستان‌های تهران، البرز و همدان اعزام شده اند، افزود: سه ستاد تهران، شهید بهشتی و ایران در تهران تشکیل شده است.

 

کولیوند تصریح کرد: تاکنون ۶۰نفر در قالب ستاد شهید بهشتی به بیمارستان‌هایی نظیر ۱۹ نفر بقیه‌الله، ۵ نفر بیمارستان بعثت، ۲ نفر بیمارستان طالقانی، ۱۰ نفر بیمارستان لقمان و ۲۵ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شده‌اند.

کولیوند افزود: ۴۸ نفر نیز در قالب ستاد ایران به بیمارستان منتقل شده‌اند که به ۱۴ نفر از مصدومان در بیمارستان فیروزگر، ۴ نفر در بیمارستان رسول، ۲۱ نفر در بیمارستان میلاد و ۹ نفر در بیمارستان هفتم تیر خدمت‌رسانی می‌شود.

سرپرست اورژانس کشور یادآور شد: ۶۵ نفر نیز در قالب ستاد تهران بستری شده اند که ۳۱ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره)، ۱۷ نفر در بیمارستان شریعتی، ۱۶ نفر در بیمارستان سینا و یک نفر در مرکز طبی کودکان بستری شده است.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم

محمدجواد مرادیان گفت: این حادثه امروز جمعه، ۳۱ فروردین در ساعت ۱۶:۲۶ بعدازظهر روی داد که ۸ نفر مصدوم شدند و از این تعداد ۸ مصدوم به بیمارستان نمازی و یک مصدوم به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد: در پی این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و برای یک مصدوم در محل حادثه اقدامات انجام شد و ۳ مصدوم هم عدم همکاری اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دور دوم انتخابات مجلس
  • نقش آزمایشگاه‌ها در پیشگیری از بستری‌ بی‌دلیل بیماران در بیمارستان موثر است
  • اعلام زمان دقیق تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم /تعرفه های جدید انتخاباتی در راه است
  • ارائه خدماتی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم
  • رشد ۱۷ درصدی انجام آزمایش در آزمایشگاه بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران