Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم با رقابت بین تیم های پایین جدولی «خوشه طلایی ساوه» و «گیتی پسند اصفهان» در گروه سوم با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم با رقابت بین تیم های پایین جدولی «خوشه طلایی ساوه» و «گیتی پسند اصفهان» در گروه سوم با نتیجه تساوی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی حساس که به نوعی ۶ امتیازی قعرنشینان به حساب می آمد، «خوشه طلایی» ساوه که در رده هشتم این مسابقات بود میزبان تیم رده یازدهم جدول، «گیتی پسند» اصفهان بود.

ساوجی‌ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زده بودند و تیم مدعی «خیبر خرم آباد» را در خانه اش با نتیجه بدون گل متوقف کرده بودند و در مقابل بهترین خط حمله لیگ دسته دوم گلی را دریافت نکردند.

تیم «گیتی پسند» هفته گذشته در خانه خود تُن به باخت ۳ بر  یک مقابل «کیمیافرآیند» داد تا یک گام به سقوط در لیگ دسته سوم نزدیک تر شود.

این دیدار به نوعی یکی از آخرین شانس های «گیتی پسند» برای رهایی از سقوط بود به همین خاطر از همان ابتدای بازی سعی کرد تا حداقل یک امتیاز را در این بازی خارج از خانه کسب کند.

از طرف دیگر «خوشه طلایی» که دستخوش تغییرات در کادر فنی شده بود به دنبال این بود که با شکست «گیتی پسند» یک یا دو پله در جدول صعود کند و  مقداری شرایط خود را بهبود بخشد.

هر دو تیم سعی کردند بر روی دروازه های همدیگر موقعیت های گل‌زنی ایجاد کنند ولی تلاش هر دو تیم نتیجه ای جز تساوی بدون گل نداشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند