Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، از سوی فدراسیون بدمینتون ۳۲ بازیکن به منظور حضور قدرتمند در اولین دوره مسابقات بین المللی جوانان به این مرحله از اردو دعوت شدند.

زانا قادری، پارسا شهبازی و مهسا عبدی سه بدمینتون باز عنوان دار کردستانی با نظر کادر فنی در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند و تا اواخر آبان ماه خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سه ورزشکار کردستان با توجه به کسب عناوین مختلف کشوری در سال جاری پس از پایان اردو با تشخیص کادر فنی فدراسیون در رقابت‌های بین المللی حضور خواهند یافت.

اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روز‌های اول تا چهارم آذرماه سال جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان با حضور بازیکنان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

اردوی تیم ملی جوانان پسران و دختران کشور از روز ۲۵ آبان ماه در استان سمنان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/7727  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد