Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کامیاران گفت: واحدهای روستایی تخریب‌شده این شهرستان، تسهیلات بانکی ۲۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد و ۵ میلیونی بلاعوض می‌گیرند.

حمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران از پرداخت تسهیلات بانکی 20 میلیونی با کارمزد 4 درصد و 5 میلیونی بلاعوض به واحدهای روستایی تخریب‌شده این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات با هدف نوسازی و بازسازی واحدهای صدمه دیده روستایی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص بهسازی و تعمیر هیچ‌گونه تعهدی نداشته اما با توجه به اهمیت نوسازی برای جلوگیری از حوادث احتمالی این تمهیدات در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کامیاران با تاکید بر لزوم مقاوم‌سازی بافت‌های مسکونی تصریح کرد: مردم روستا برای بهره‌مندی از این تسهیلات هرچه سریع‌تر با مراجعه به بنیاد مسکن و بخشداری، جهت دریافت جواز اقدام کنند.

گفتنی است؛ جمال ارشدی فرماندار شهرستان کامیاران ظهر روز (22 آبان‌ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بروز 9 مورد ترک‌خوردگی و تخریب 3 واحد بافت فرسوده غیرمسکونی در روستاهای سرچی، ماراب، میسوراب، میرگه‌سار و درویان این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

R7848/P1486/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شد که سهم استان کردستان از این میزان، ۷۳۸ واحد بود که امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران استان به صورت نمادین یکی از این واحدهای مسکن مددجویی در روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در آیین واگذاری این واحدهای مسکن مددجویی اظهار داشت: از این تعداد ۷۳۸ واحد مربوط به استان کردستان است که برای این تعداد واحد مسکن حدود ۲۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رضا طوسی گفت: این نهاد به هر یک از این مددجویان یکصد میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: این مددجویان همچنین از طریق معرفی به بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ ساله دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بسیج و سپاه، استانداری های و فرمانداریها در زمینه کمک به ساخت این واحدهای مسکونی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم