Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-19@23:59:13 GMT

مردم از دفن خودسرانه اجساد اجتناب کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۲۲۴۵

مردم از دفن خودسرانه اجساد اجتناب کنند

به گزارش بولتن نیوز، آرتین کمالی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با بیان اینکه دفن اجساد بدون صدور جواز دفن تبعات قانونی برای بازماندگان خواهد داشت اظهار داشت: از نهادهای انتظامی نیز تقاضا داریم مانع این امر شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار کشته‌شدگان زلزله کرمانشاه تا ساعت پنج صبح امروز به 430 نفر رسیده است گفت: احتمال افزایش تعداد کشته‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی بیشترین تعداد کشته‌شدگان را مربوط به شهرستان سرپل‌ذهاب دانست و افزود: شهرستان سرپل‌ذهاب با 316 کشته بیشترین و شهرستان جوانرود با سه کشته کمترین تعداد کشته‌شدگان را دارد.

وی با بیان اینکه آمار کشته‌شدگان روستاها نیز به شهرستان‎ها ارجاع می‌شود، عنوان کرد: متأسفانه بیشترین دفن خودسرانه اجساد در روستاها انجام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه اظهار کرد: تیم‌های پزشکی قانونی در تمامی شهرستان‌ها مستقر بوده و در حال جمع‌آوری و صدور جواز دفن هستند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان بیان کرد: ا توجه به کاهش بارش‌ها در سال‌های اخیر بیشترین مطالبه سمنانی‌ها از دولت آب و رفع تنش آبی است.

وی با بیان اینکه برای کم آبی در استان سمنان برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: کارهای بزرگی در نقاط مختلف استان در دست پیگیری است تا بتوانیم خواسته‌های مردم استان را جامه عمل بپوشانیم.

رئیس جمهور ضمن اشاره به اقدامات دولت در استان سمنان بیان کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی بتوانیم بخش بیشتری از مشکلات کم آبی در استان سمنان را رفع کنیم.

وی به افتتاح طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه شهید باکری سمنان هم اشاره کرد و گفت: تأمین انرژی بخشی از صنایع استان با این طرح تسهیل می‌شود.

کد خبر 6081637

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است