Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرحیم سیفی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های هفته کتابخوانی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برای هفته کتابخوانی تدارک خوبی دیده و بیش از 100 برنامه را تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هفته کتاب با شعار آینده روشن وخانواده‌های کتابخوان در مراکز ثابت کانون پرورش فکری، کتابخانه‌های سیار و روستایی اجرا می‌شود که یکی از برنامه‌های این هفته نشست اعضاء فعال کانون با نویسنده و شاعر کشوری منیره هاشمی و گفت‌وگو با وی و همچنین نشست دانش‌آموزان گالیکشی با این شاعر کشوری از جمله این برنامه‌ها است و در کنار آن جشن امضاء کتاب و نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

سیفی تصریح کرد: دیدار اعضای کتابخوان با کودکان بیمار و اهدای کتاب به آنها و راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در مدارس استان گلستان و فروش کتاب با 30 تا 40 درصد تخفیف از دیگر برنامه‌‌های این هفته کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه سلفی و خاطره‌ای با کتاب، قصه‌های شبانه با حضور مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این کانون است.

وی افزود: راه‌اندازی دومین آسمان نمای دیجیتال در استان و افتتاح انجمن‌های علمی و هنری در شهرهای کلاله و گرگان از دیگر برنامه‌های تعریف شده کانون در این هفته است.

انتهای پیام/

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و تعزیه می‌پردازند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تا سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به مدت پنج شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و از ساعت ۱۷:۴۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، سیدمهرداد کاووسی، امیرحسین انصافی، صادق کیانی‌مقدم، الهه تاجیک، کیمیا یعقوبی و تعدادی از هنرمندان نوجوان به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی و گروه نمایشی و تعزیه هیئت «شاه‌چراغ» به سرپرستی مصطفی فتحی می‌پردازند.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ و «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شد در روز‌های برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» اجرا نمی‌شود.

پس از برگزاری ویژه‌برنامه «پرده‌خوانی»، نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی»، «هر روز نوروزه» و «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت خود را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران از سر خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان