Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: در جریان حادثه دلخراش زلزله یکشنبه شب کرمانشاه، 44 مدرسه و واحدهای آموزشی در مناطق زلزله زده این استان به طور کامل تخریب شدند.

گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد بطحایی صبح سه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: شدت تخریب این مدارس به قدری است که عملا غیرقابل استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هیاتی از وزارت آموزش و پرورش را به همراه یکی از معاونان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام کرده ایم تا برآورد دقیقی از میزان خسارت وارد شده به مدارس و فضاهای آموزشی این مناطق صورت گیرد.
بطحایی گفت: پس از برآورد میزان خسارات وارد آمده، اعتبارات لازم برای ساخت و بازسازی مدارس تخریب شده منظور و عملیات اجرایی سریعا آغاز می شود.
وزیر آموزش و پرورش، همچنین از کشته شدن 13 دانش آموز در حادثه زمین لرزه استان کرمانشاه خبر داد.
وی یادآوری کرد: در این حادثه 20 نفر از همکاران ما متشکل از معلمین و کارکنان فرهنگی دچار آسیب دیدگی شدند که معالجه آن ها آغاز شده است و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را بازیابند.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 400 کشته و بیش از هفت هزار مصدوم و بالغ بر 7500 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تحریب کلی 12 هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از 15هزار واحد دیگر اشاره کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی چهارشنبه _ بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در زیباشهر، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره چهار و نجات مرکزی با خودروهای امدادی و نردبان ۳۲ متری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران ایمنی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل سازمان آتش‌نشانی کارگر جوان را از طبقه دوم به‌وسیله نردبان ۳۲ متری به سطح خیابان منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745592

دیگر خبرها

  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند
  • آغاز کوچ عشایر باوجود ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع