Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 431.2هزار ميليارد ريال از مجموع 593.5 هزار ميليارد ريال درآمد مالياتي مصوب در 6 ماهه ابتداي سال جاري محقق شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بررسي گزارش بانک مرکزي در زمينه وضعيت درآمدهاي مالياتي دولت در 6ماهه ابتدايي سال جاري نشان مي‌دهد که از 593.5هزار ميليارد ريال درآمد مالياتي مصوب، 431.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2هزار ميليارد ريال محقق شده و ميزان رشد آن نيز منفي 0.4درصد است.
بر پايه اين گزارش، کل درآمد مالياتي مصوب در سال جاري به ميزان 1164.6هزار ميليارد ريال است. ميزان ماليات مصوب اشخاص حقوقي در دوره مورد بررسي 186.9هزار ميليارد ريال بوده که 140.3هزار ميليارد ريال آن محقق شده و در اين بخش 12.1درصد رشد منفي وجود دارد.
همچنين از 87.9هزار ميلياد ريال درآمد مصوب مالياتي در بخش ماليات بر درآمدها نيز 78.6هزار ميليارد ريال محقق شده و در اين بخش 8.7درصد رشد وجود دارد. ميزان مصوب ماليات بر ثروت در 6ماهه ابتدايي سال جاري 15.1هزار ميليارد ريال بوده که از اين ميزان، 13هزار ميليارد ريال محقق شده و 5.1درصد رشد در اين بخش مشاهده مي شود.
مجموع ماليات‌هاي مستقيم مصوب شده در دوره زماني 6ماه ابتداي سال جاري، 289.8هزار ميليارد ريال بوده که از اين ميزان 231.9هزار ميليارد ريال محقق شد و رشد آن منفي 5.1درصد است.
ميزان ماليات بر واردات تصويب شده نيز تا پايان شهريورماه سال جاري، 88.6هزار ميليارد ريال بود که 41.2هزار ميليارد ريال محقق شد و 1.8درصد رشد نشان مي دهد. اين گزارش حاکي است، 215.1هزار ميليارد ريال ماليات بر کالاها و خدمات در دوره زماني مورد بررسي تصويب شده و از اين ميزان، 158.1هزار ميليارد ريال محقق شد و 6.6درصد رشد داشته است. به گزارش ايبِنا، جمع ماليات هاي غيرمستقيم مصوب در 6ماهه ابتداي سال جاري، 303.6هزار ميليارد ريال بوده که 199.3هزار ميليارد ريال آن محقق شد و در اين بخش نيز 5.6درصد رشد به ثبت رسيد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت