Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکدشت- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از ارسال ۵ هزار تخته چادر از پاکدشت به منطقه زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، امیربذرافشان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور و با توجه به برودت هوا هلال احمر شهرستان پاکدشت و همچنین نیروهای امدادی برای امدادرسانی به هموطنان وارد میدان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان با بیان اینکه تا کنون چندین دستگاه تریلی و کامیون با بارگیری درپایگاه امدادجاده ای جمعیت هلال احمر علی آباد درجاده شریف آباد پاکدشت به کرمانشاه اعزام شده اند افزود: محموله های امداد پس از بارگیری  کامل به فرودگاه تهران ومناطق زلزله زده غرب کشور فرستاده شده اند و لذا در همین راستا ۵ هزار تخته چادر از پاکدشت به کرمانشاه ارسال شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه امداد رسانی و نجات افراد از زیر آوار ۶ گروه امدادونجات نیز در پی کمک به زلزله زدگان شهرهای کرمانشاه درقالب  جستجو،نجات ،اسکان اضطراری با تجهیزات، آماده  ابلاغ دستور از تهران هستند تا به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

بذر افشان با اشاره به کمک های خوب و بی دریغ مردم همیشه در صحنه و دلسوز شهرستان پاکدشت بیان داشت: مردم می توانند کمک های نقدی وغیرنقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر هر شهرستان  به نیازمندان زلزله زدگان کرمانشاه برسانند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در پایان با بیان اینکه مردم کشور ما در مصیبت ها هزگز یکدیگر را تنها نمی گذارند افزود: از مردم می خواهیم به شایعات دامن نزنند و همواره و مثل همیشه در کنار هموطنان آسیب دیده و رنج دیده قرار بگیرند.

true برچسب ها : امیر بذرافشان جمعیت هلال احمر پاکدشت زلزله کرمانشاه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان