Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:33:45 GMT

فیلم: حضور آنجلبنا جولی در یک فیلم ایرانی!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۳۶۱۷

فیلم: حضور آنجلبنا جولی در یک فیلم ایرانی!

صحبت های احمد ایراندوست در مورد حضور آنجلینا جولی در یکی از فیلم هایی که قرار است تا اخر امسال تولید شود را در این ودئو مشاهده کنید.

سرویس عکس و فلیم فردا: قسمت هایی از حضور احمد ایراندوست و تیم بادیگاردش در غرفه فردا و صحبت هایش در مورد تاسیس دانشگاه بادیگاردی و حضور آنجلینا جولی در یک فیلم ایرانی را در این ویدئو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کلمات کلیدی: فردا دانلود ، احمد ایراندوست ، بادیگارد ، آنجلینا جولی ، نمایشگاه مطبوعات اخبار مرتبط گزارش تصویری: اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تصاویر: مهمانان غرفه فردا در روز هفتم نمایشگاه تصاویر: مهمانان غرفه فردا در روز ششم نمایشگاه فیلم: مروری بر میهمانان فردا در نمایشگاه مطبوعات (۲) پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه راه رفتن لاریجانی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب عکسی دردناک از زلزله کرمانشاه زلزله ۴.۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند انتقادات تند آیت الله سیستانی از هیات ایرانی پربحث ترین ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۸نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۴۰نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۳نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۷نظر) احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور قبول نداشتم (۲۲نظر) آخرین اخبار فیلم: حضور آنجلبنا جولی در یک فیلم ایرانی! تصویر نشنال جئوگرافیک از زلزله مرز ایران و عراق تصاویر: طبیعت پاییزی شهر تبریز عکس: جراحی مغز دربیمارستان صحرایی ارتش عکس: قلعه تاریخی سفید دهلران ایلام پس از زلزله فیلمی که کیارستمی درباره زلزله رودبار ساخت +دانلود فیلم: دوربین مخفی نود از یکی از جادوگران فوتبال تصاویر: شگفت‌انگیزترین کتابخانه جهان در چین عکس: مگر زلزله قبل از آمدن خبر می‌دهد؟ ابراز همدردی قالیباف با زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس فیلم: صحبت‌های خواننده معروف در مورد استوری جنجالی محسن افشانی عکس: «مسکن مهر» سوژه روزنامه حریت ترکیه شد! تصاویر خبرگزاری رویترز از زلزله کرمانشاه عکس: خوابیدن زلزله زدگان در سرمای صفر درجه بدون چادر! عکس: تولد «آوا» پس از زلزله در بیمارستان صحرایی پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم

غفوری در پاسخ به سوال خبرنگار «فرهیختگان» در مورد توجه دوباره به سلبریتی‌ها و افراد مشهور در امر برنامه‌سازی به‌خصوص در نوروز امسال و یلدای سال گذشته علی‌رغم اشاره و تاکید مدیران سازمان به ساخت برنامه‌های فاقد سلبریتی گفت: «ما هیچ تاکیدی در این خصوص نداشتیم و هنرمندان می‌توانند با حفظ معیار‌های رسانه ملی کماکان در صداوسیما حضور پیدا کنند و به ساخت و تولید برنامه مشغول شوند. در بهره بردن از سلبریتی‌ها نیز از همان ابتدا مشکلی وجود نداشت و مسیر برای کسانی‌که به قواعد آن احترام می‌گذارند باز است.»

او همچنین گفت: «تلویزیون حتما از حضور هنرمندان در سازمان بهره لازم را می‌برد ولی این کار با رعایت اصول انجام می‌پذیرد و اگر هنرمند یا سلبریتی در آنتن زنده یا بیرون از آنتن زنده هر کاری که دوست دارد را انجام دهد مورد پذیرش ما نخواهد بود.»

قائم‌مقام معاون سیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «یکی از دلایل کاهش حضور هنرمندان در رسانه ملی ماحصل اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد و بعضی‌ها حضورشان به دلایلی کمرنگ‌تر شد، ولی هرقدر از آن شرایط فاصله گرفتیم بازگشت هنرمندان به صداوسیما سیر صعودی به خود گرفت. البته تلویزیون حتما درخصوص برنامه‌هایی نظیر محفل و زندگی پس از زندگی که متکی به حضور سلبریتی‌ها نیستند نیز برنامه‌ریزی می‌کند.»

tags # صدا و سیما سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم