Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حسین هاشمی تختی در نشستی که با رئیس مجمع خیرین استان و خیرین بهداشت و درمان داشت گفت:هرمزگان باید در زمینه بهداشت و درمان ارتقاء پیدا کند تا بیماران مجبور نباشند برای درمان به استان های همجوار مراجعه نمایند .

وی در ادامه استان هرمزگان را در بعضی از حوزه ها محروم دانست و بیان داشت : باید کارشناسی دقیقی صورت پذیرد که چرا مردم به پزشکان و حوزه درمان ما اعتماد زیادی نداشته و بیماران به شهرهای دیگر مانند شیراز و یزد مراجعه می نمایند ، اگر امکانات درمانی کم و یا پزشکان فوق تخصص کم داریم باید ریشه یابی و برای رفع این مشکل اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تختی با بیان اینکه با عزم ملی و با تمام توان در راستای حل مشکلات بهداشت و درمان باید قدمی محکم و استوار برداریم عنوان کرد : برای حل هر چه زودتر مشکلات و رسیدن به نتیجه مطلوب همه باید همدل و همسو در کنار هم و با هم کار کنند و نباید بصورت جزیره ای و انفرادی کارها را پیش برد زیرا به نتیجه نخواهیم رسید و ریشه اصلی مشکلات همواره باقی خواهد ماند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : از تمام دستگاه ها و نهادهای دیگر که می توانند کمکی به مسئله بهداشت و درمان کنند درخواست می کنم به یاری این بخش بیایند که موضوعی حائز اهمیت است هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس درپایان گفت : ستاد مطالبات بهداشت و درمان نیز باید تشکیل و نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شناسایی و اگر نیاز به اعتبار بیشتر در این زمینه باشد از طریق استاندار و یا با پیگیری از طریق وزار ت بهداشت و درمان بتوانیم این اعتبار را تامین کرده تا مرهمی  باشد برای دردمندان مخصوصا قشر آسیب پذیر جامعه و مشکلات آنها برطرف گردد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل، خبر داد و گفت: اعضا این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست، منشأ اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که باید، نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها، ضمیمه این موضوع شود، تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری «جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6081213 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود