Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:54:17 GMT

90درصد آب و برق زلزله زده‌ها وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۳۶۸۹

وزیر کشور گفت: اکنون ٩٠ درصد آب و برق این مناطق وصل شده است و برای برقراری گاز نیز ابتدا باید نشتی‌ها برطرف شود. ناطقان: عبدالرضا رحمانی‌فضلی اظهار داشت: مردم خوب ما علی‌رغم سختی‌ها بسیار باوقار و بامتانت درخواست‌هایشان را پیگیری کرده و با مسئولین همکاری می‌کنند، اولین گام ما این بود که هزینه‌های جانی را پایین بیاوریم، اما متاسفانه تا کنون ۴۲۰ نفر جان خود را تز دست دادند و بیش از ۴۰۰۰ هزار نفر مصدوم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته برخی از این مصدومان سرپایی مداوا شده و یا به شهر‌های دیگر منتقل شدند و با ۳۰ بالگرد کادر وزارت بهداشت، هلال احمر از ساعات اولیه تلاش‌های بسیار خوبی کردند.
رحمانی فضلی تصریح کرد: آب و برق از اول حادثه قطع شد که اکنون ٩٠ درصد آب و برق این مناطق وصل شده است و برای برقراری گاز نیز ابتدا باید نشتی‌ها برطرف شود.
وزیر کشور عنوان کرد: عده‌ای منازلشان خراب شده و عده‌ای دیگر هم به دلیل پس لرزه‌ها نمی‌توانند در خانه هایشان مستقر شوند در نتیجه مشکل چادر و پتو داشتیم که شب گذشته با همکاری هلال احمر چادرهاى بیشتری به منطقه رسید، اما به هر ترتیب منطقه وسیع است.
وی افزود: خدمات رسانی از ۶ صبح روز گذشته شروع شده چرا که در ابتدا راه‌ها بسته بود و دوستان ما تا صبح در تلاش بودند که راه‌ها را باز کنند.
رحمانی فضلی یادآور شد: از روستا‌ها و مناطق مختلف بازدید کردیم و پای مشکلات مردم نشستیم همچنین شب گذشته جلسه ستاد بود که موضوعات مورد نظر صورت جلسه شد.
وزیر کشور تاکید کرد: چادر، پتو و آب‌های بسته بندی شده، نان و خرما بیشترین نیاز مردم این منطقه است که مردم به صورت خود جوش این اقلام را می‌فرستند.
وی اضافه کرد: شدت حادثه و توزیع جغرافیایی و اشکالاتی که وجود دارد به نحوی است که اگر عادی بود اسم آن را بحران نمی‌گذاشتند، اما مردم ناراحت هستند زیرا فوتی دادند و تعدادی هم زخمی هستند که وارد کردن آن‌ها در فضا‌هایی دیگر آن‌ها را عصبانی می‌کند لذا باید با تلاش مشکلات آن‌ها را حل کرد.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: مسافت‌ها طولانی و خسارات زیاد است که قطعا انتقاد به امداد رسانی‌ها وجود دارد، اما این مسئله نباید موجب تصفیه حساب سیاسی و عقده گشایی شود لذا خوشبختانه مردم هم این‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهند.
منبع: میزان برچسب ها: رحمانی‌فضلی ، زلزله کرمانشاه ، هلال احمر

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند

به گزارش خبرگزاری مهر، زلزله‌ای به قدرت ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج در خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه جمعه در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد.

این زلزله در ۹ کیلومتری تیتکانلو، ۱۰ کیلومتری فاروج و ۲۰ کیلومتری قوچان در خراسان رضوی رخ داده است.

این زلزله در شهرستان همجوار شیروان نیز احساس شده است.

کد خبر 6095837

دیگر خبرها

  • خداوندا، ایران را تجزیه و با آتش سوزی، سیل و زلزله نابود کن!
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله در مشهد
  • زلزله مشهد را لرزاند
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • فاریاب کرمان لرزید
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان