Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور فرمانده نیروی دریایی ارتش در راستای پذیرش و امداد درمانی به مجروحین زلزله غرب کشور، ستاد بحران در بیمارستان فوق تخصصی گلستان این نیرو تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی صدور دستور امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ستاد بحران نداجا در بیمارستان گلستان این نیرو در تهران تشکیل و تصمیمات لازم جهت اجرای برنامه‌های کمک رسانی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امیر دریادار دوم دکتر نوری رئیس بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی ارتش ضمن ابراز همدردی با هموطنان داغدیده غرب کشور گفت: این بیمارستان آمادگی صد در صدی برای پذیرش مجروحین اعزامی از مناطق زلزله زده را دارد.

وی افزود: صبح امروز ستاد بحران را در محل بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی ارتش تشکیل دادیم و بر اساس مصوّبات جلسات برگزار شده مقرر شد ضمن آمادگی کامل برای پذیرش مجروحان حادثه زلزله تا ساعاتی دیگر کاروانی متشکّل از تیم‌های مجرّب پزشکی و تجهیزات دارویی به استان کرمانشاه اعزام کنیم.

دریادار دوم نوری خاطرنشان کرد: پیش از این نیز طیّ یک مرحله تیم های پزشکی و کادر پرستاری این بیمارستان برای امداد رسانی به هموطنان عزیزمان در غرب کشور به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

گفتنی است، از روز گذشته تمامی یگان‌های پروازی و تیپ‌های تکاوری نیروی دریایی ارتش در حالت آماده باش کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده در صورت اعلام نیاز هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس

بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نیروی دریایی، هوایی و پدافند ارتش در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار شد.

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه  رفتند.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز  کرد.

وی گفت: پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت کردند.

نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان ها، شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور داد.

در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • تا پای جان برای ایران
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد