Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسیان - فرماندار پارسیان گفت: بزرگترین دهکده گردشگری و تفریحی جنوب کشور در پارسیان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر پیش ازظهر سه شنبه در نشستی با مدیر سایت صنایع انرژی بر پارسیان، بخشدار کوشکنار، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر پارسیان، دشتی و کوشکنار با سرمایه گذار بخش خصوصی از ایجاد بزرگترین دهکده گردشگری و تفریحی جنوب کشور در پارسیان خبرداد و بیان داشت: به زودی با همکاری شرکت غیر صنعتی پازارگاد بزرگترین دهکده گردشگری ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادمهر، با قدردانی از خدمات سرمایه گذار بخش خصوصی فعال در سایت صنایع انرژی بر پارسیان در خدمات رسانی به حوزه آموزش و پرورش، ورزش و فرهنگی اجتماعی پارسیان گفت: پارسیان به عنوان یکی از شهرهای استراتژیک و مهم جنوب کشور به شمار می رود که در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

رادمهر با بیان اینکه صنایع انرژی بر پارسیان بر موقعیت پیشرفت شهرستان افزوده است، تصریح کرد: با وجود این صنایع مهم، زمینه ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به شهرستان فراهم شده و پارسیان را در زمره شهرهای مهم و صنعتی قرار داده است.

وی به وضعیت بیکاری جوانان در شهرستان اشاره کرد و افزود: ایجاد دهکده گردشگری به وضعیت اشتغال پایدار کمک خواهد کرد و همچنین از خروج ارز کشور نیز جلوگیری می نماید.

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه در شهرستان پارسیان زیرساختهای مناسبی جهت گردشگری و تفریح وجود ندارد، گفت: ایجاد دهکده گردشگری دریایی پارسیان در مساحت ٣٠٠ هکتار می تواند به عنوان بزرگترین منطقه گردشگری در جنوب کشور، فضای مناسبی را جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورد.

رادمهر به سواحل بکر و ناشناخته پارسیان اشاره و خاطرنشان کرد: ٨٠ کیلومتر ساحل ماسه ای و بکر هنوز احیا نشده که با ایجاد این دهکده گردشگری، پارسیان تبدیل به مرکزی توریستی در کشور خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی ظهر امروز یکشنبهبا اعلام این خبر اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع توریستی کیان که در محدوده دریاچه سدکنگیر قرار دارد مجموعه‌ای زیبا با امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران است که این مجتمع گردشگری علاوه بر دارا بودن مناظر و طبیعت زیبا، مجموعه‌ای از جمله سویئت‌های اقامتی، آلاچیق، قایق‌های موتوری و… را دارا است.

کد خبر 6084592

دیگر خبرها

  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی