Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:06:08 GMT

جمع آوری کمک‌های مردمی در پنج میدان تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۳۹۹۹

جمع آوری کمک‌های مردمی در پنج میدان تهران

سخنگوی سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری کمک‌های مردمی برای تامین نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در میادین اصلی تهران خبرداد.

سید مهدی میرشاه ولد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زلزله زدگان غرب کشور یکسری نیازهای فوری دارند  که باید سریعتر تامین شود، افزود: در این رابطه از امروز سه شنبه درمیدان های ولیعصر(عج) ، هفت تیر ، ونک ، تجریش و صادقیه چادرهایی برای جمع آوری کمکهای مردمی دایر شده است

 وی گفت: دلیل انتخاب این پایگاههای حضور بیشتر مردم به نسبت سایر میادین شهر است به همین دلیل ۵ میدان پرتردد برای جمع آوری کمک مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: چادر های برزنتی ،وسایل گرمایشی ، لباس گرم ، مواد غذایی ، نان و... از جمله وسایل مورد نیاز و ضروری هستند که زلزله زدگان در حال حاضر به آنها بیش از وسایل دیگر نیاز دارند و باید در اسرع وقت در اختیارشان قرار گیرد.

میرشاه ولد از مردم نیکوکار درخواست کرد در جهت تامین این نیازهای فوری زلزله زدگان به میادین شهر مراجعه و کمک کنند.

به گفته وی ، این کمکها به محض جمع آوری به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!

حسین ایمانی جاجرمی به خبرآنلاین گفت: «مسئله سوانح طبیعی، سیل، زلزله و خشکسالی برای ما باید مهم باشد و در هر تصمیم‌گیری لحاظ شود. اگر درک‌مان این است که مخاطرات طبیعی زندگی ما را تهدید می‌کند در هر تصمیم‌گیری باید این سوانح را در اولویت قرار دهیم، اما اگر زلزله شدید در تهران بیاید، باید شهر را به‌عنوان یک قبرستان بگذارید و دنبال یک جای دیگر باشید تا پایتخت درست کنید.»

او ادامه داد: «در زلزله شدید تهران کشتار تا ۲ میلیون نفر را عنوان می‌کنند.در این زلزله مردها خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده آیا امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟»

این جامعه شناس بیان کرد: «مانورهای آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گویند نه. مدیریت بحران وجود ندارد، البته نباید آنها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک داریم. ما به‌خطر می‌خندیم. جامعه‌ای که امیدش به‌آینده را از دست بدهد کوتاه مدت فکر می‌کند. مشکل اینجاست. شما باید برای هزار سال دیگر فکر کنید. آمریکایی‌ها این کار را می‌کنند. عرب‌ها یاد گرفته‌اند به‌آینده فکر کنند. ما تصویری از آینده نداریم. داده‌های اجتماعی می‌گوید بخش عمده‌ای از مردم نسبت به‌آینده فکر نمی‌کنند. اینها هشدار است. شما می‌توانید به‌هشدار بی‌توجه باشید یا توجه کنید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893645

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران