Web Analytics Made Easy - Statcounter

بغداد - ایرنا - نخست وزیر عراق امروز (سه شنبه) با نماینده دبیرکل سازمان ملل در این کشور، مسئله گسترش تسلط دولت مرکزی بغداد در مناطق مورد اختلاف را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش ایرنا، دفتر نخست وزیری عراق امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: 'حیدر العبادی' نخست وزیر و 'یان کوبیج' نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق در این دیدار مسئله گسترش تسلط دولت مرکزی عراق در مناطق مورد اختلاف را بحث و بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این بیانیه، موضوع سلطه دولت مرکزی عراق بر فرودگاه های و گذرگاه های مرزی و صلاحیت های دولت مرکزی بغداد در مناطق مورد اختلاف از جمله مسائلی است که در این دیدار بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ مساله ای که در راستای منافع شهروندان کرد عراقی نیز است.
دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد: مسئله بازگشت آوارگان و کمک هایی که سازمان ملل در این خصوص برای بازگشت آرامش به مناطق آزاد شده از تروریسم ارائه می کند، نیز در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
خاورم **353**380**1275
انتشار دهنده: مجید جعفری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: ۲۵ مرجع حل اختلاف کار در استان مطابق با ماده ۱۵۷ قانون کار، وظیفه رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما را بر عهده دارند که این مراجع در سال ۱۴۰۲، بالغ بر سه هزار و ۳۳۷ دادخواست را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در مراجع حل اختلاف کار اعم از هیئت تشخیص و هیئت تجدید نظر، با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان نماینده دولت و مجری قانون و نیز نماینده کارگر و نماینده کارفرما، پرونده‌های مطروحه بررسی شده و آرای آنها پس از صدور که در مدت زمان ۱۵ روزه قابلیت اعتراض هم دارد، در حکم قانون و لازم الاجراست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه میانگین مدت زمان رسیدگی به دادخواست ها در این استان حدود ۲۷ روز است، ادامه داد: از مجموع آرای صادره در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان، طی سال گذشته ۳۵ درصد آن بصورت سازشی حل و فصل شده است. 

سلامی گفت: ۴۲۰ کارگر سال گذشته بر اساس رای مراجع حل اختلاف کار استان به کار بازگشتند.

وی افزود: صیانت از نیروی کار و کمک به بهبود بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی استان از وظایف ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود که توأمان با پیگیری برنامه های اشتغال‌زایی راهبری می‌شود. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت