Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در راستای پذیرش و امداد درمانی به مجروحین زلزله غرب کشور، ستاد بحران در بیمارستان فوق تخصصی گلستان این نیرو تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، در پی صدور دستور امیر دریادار حسین خانزادی ستاد بحران نیروی دریایی ارتش در بیمارستان گلستان نداجا در تهران تشکیل و تصمیمات لازم جهت اجرای برنامه‌های کمک رسانی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، امیر دریادار دوم دکتر نوری رئیس بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی ارتش ضمن ابراز همدردی با هموطنان داغدیده غرب کشور گفت: این بیمارستان آمادگی صد در صدی برای پذیرش مجروحین اعزامی از مناطق زلزله زده را دارد.

وی افزود: صبح امروز ستاد بحران را در محل بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی ارتش تشکیل دادیم و بر اساس مصوّبات جلسات برگزار شده مقرر شد ضمن آمادگی کامل برای پذیرش مجروحان حادثه زلزله تا ساعاتی دیگر کاروانی متشکّل از تیم های مجرّب پزشکی و تجهیزات دارویی به استان کرمانشاه اعزام کنیم.

دریادار دوم نوری خاطر نشان کرد: پیش از این نیز طیّ یک مرحله تیم های پزشکی و کادر پرستاری این بیمارستان برای امداد رسانی به هموطنان عزیزمان در غرب کشور به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

از روز گذشته تمامی یگان های پروازی و تیپ های تکاوری نیروی دریایی ارتش در حالت آماده باش کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده در صورت اعلام نیاز هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

کد خبر 6087852 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم