Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در اجتماع مردم شهرستان سرپل ذهاب ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در حادثه زلزله از دست داده اند و آرزوی شفای عاجل برای آسیب دیدگان، گفت: دولت برای بازسازی منازل و کمک به زندگی آسیب دیدگان و کسانی که منازل آنها در این حادثه در شهر و یا روستا دچار خسارت شده، کمک بلاعوض و وام بلند مدت اعطا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین / حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در این دیدار با قدردانی از مردم استان کرمانشاه و سراسر ایران که در این حادثه همچون همیشه در کنار هم بوده و به یاری یکدیگر پرداختند، اظهارداشت: باید همچنین از تلاش های نیروهای امدادرسان و نیروهای مسلح برای کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان قدردانی کرد. دولت همه امکانات خود را برای کاهش سریع مشکلات مردم بسیج کرده است.

دکتر روحانی با اشاره به نیاز مردم به چادر و امکانات زندگی موقت در مناطق زلزله زده، گفت: عصر امروز ستاد بحران در کرمانشاه تشکیل و بودجه لازم برای بازسازی و جبران خسارت های وارد شده به مردم اختصاص داده خواهد شد.
رییس جمهور تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای بازسازی منازل مردم به کار خواهد گرفت و همه دستگاههای مسوول نیز این بنیاد را کمک خواهند کرد.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و طوفان آزمایش الهی برای بندگان در مسیر یاری و کمک به همنوعان است، افزود: دولت تلاش می کند در این آزمایش موفق باشد، کما اینکه از ساعت های اولیه وقوع این حادثه تلاش ما بر حل مشکل مردم بوده و همه دستگاهها و مسوولین در این راستا بسیج شده اند.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه بطور مستمر روند امداد رسانی و جبران خسارات مردم این منطقه را پیگیری خواهد کرد، ادامه داد: بیمارستان های تهران، کرمانشاه و استان های معین برای ارائه خدمات درمانی فوری به مصدومان این حادثه بسیج هستند.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه در این حادثه برخی ساختمان هایی که بصورت تعاونی و دولتی ساخته شده و از عمر احداث آنها زمان کمی می گذرد، تخریب و دچار حادثه شده اند، گفت: باید اشکالات و کاستی های موجود در ساخت این بناها بررسی شود و دولت مطمئنا این مسائل را دنبال کرده و مقصران را شناسایی و به مردم معرفی خواهد کرد.
رییس جمهور تاکید کرد: دولت مردم را تنها نمی‌گذارد و ما به عنوان خادم مردم در کنارتان خواهیم بود.
دکتر روحانی گفت: ۱۱ هزار خانه روستایی و حدود ۴۵۰۰ خانه شهری در این زلزله تخریب شده و نیاز به ساخت ۳۰ هزار مسکن جدید داریم./president.ir

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱،۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تأمین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان