Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@06:27:17 GMT

ربات های پیشرفته سپاه پاسداران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۵۰۵۹

‍‍‍‍‍‍

در این فیلم ربات های پیشرفته سپاه پاسداران را مشاهده می نمایید.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

دسته بندیفیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دستگاه های دیالیز جدید و پیشرفته در بندرعباس به ۱۶ رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در حاشیه دیدار از بیماران بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: تجهیزات پزشکی یکی از مسائل اساسی در حوزه درمان است، در کنار ساخت بیمارستان‌ها و ساختمان‌های جدید باید بر تأمین تجهیزات و نیروی انسانی نیز تمرکز کرد.

وی یکی از ضعف‌های موجود در حوزه تجهیزات را مربوط به بخش دیالیز عنوان کرد و افزود: این موضوع سبب رنج بیماران شده بود اما خوشبختانه با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس و همکاری صنایع مستقر در استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی این مشکل نیز مرتفع شده است.

استاندار هرمزگان بااشاره‌به جلسه مشترک سال گذشته درخصوص روند تأمین تجهیزات مرکز دیالیز گفت: بخش اول تجهیزات خریداری و به کشور وارد شد که در مرکز دیالیز قرارگرفت اما بخش دیگر به دلیل رفع مشکل واردات در اثر تحریم امروز به بیماران تقدیم شد مرحله دیگری از تجهیزات نیز خریداری شده که در سال جدید به استان وارد می شود و علاوه بر بندرعباس برحسب نیاز شهرستان‌ها در اختیارشان قرار می گیرد.

وی همکاری دولت، نمایندگان مجلس و صنایع مستقر در استان را گام مثبتی برای کاهش مشکلات درمانی مردم دانست و گفت: با نصب این ۵ دستگاه جدید، شمار تجهیزات جدید دیالیز خریداری و نصب شده به ۱۶ دستگاه پیشرفته و به روز رسید و هم اکنون بیماران هم در حال استفاده از این دستگاه‌ها هستند.

گفتنی است صبح امروز استاندار هرمزگان با همراهی محمد آشوری تازیانی و احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، خلیل قاسمی مدیرکل صمت استان، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان با حضور در بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، از بیماران عیادت کردند و با اهدای گل فرارسیدن سال نو را تبریک گفتند.

کد خبر 6058067

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • راهکارهای نوین در عصب کشی دندان: پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای آینده
  • شمار دستگاه های دیالیز جدید و پیشرفته در بندرعباس به ۱۶ رسید
  • ️نصب دستگاه پت سی تی در بزرگترین بیمارستان استان یزد
  • برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه نقده
  • سرلشکر سلامی: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم
  • خبر خوش سردار سلامی برای کارکنان سپاه پاسداران