Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسعود شکرریز که به همراه مسئول هماهنگی شهرداری های این منطقه به شهرهای خرو، سبزوار،روداب و سلطان آباد سفر کرده بود، عنوان کرد: خوشبختانه تعاملات خوبی در این سفرها با دست اندرکاران شهردارهای های استان برقرار و به خوبی با ظرفیتها و نیازهای این نهادها شناسایی می شود.

وی بااشاره به دیدار با جانشین شهردار داورزن در سبزوار، افزود: در این سفر 2 روزه دیدار ها و جلسات خوبی با شهرداران، اعضای شورای شهر، معاونان و مسوولان واحد های مختلف شهرداریهای استان برگزار و در خصوص آخرین توانمندیهای سازمان در حوزه های بازرگانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، بیمه ای، گردشگری، عمرانی، آموزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفتگوهای خوبی انجام شد.

مدیرهماهنگی امور شهرداریهای سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به تغییر رویکردهای مدیریتی در سازمان همیاری تلاش می کنیم با برقراری تعاملات حضوری و احیاء ارتباطات بین سازمان و شهرداری های شهرهای دور و نزدیک استان در جهت معرفی هرچه بیشتر توانایی های همیارانه سازمان حرکت کنیم.

وی ادامه داد: این امر مستلزم تداوم این ارتباطات و شناخت هرچه بیشتر ظرفیتها، توانمندیها، نیازها، کمبودها و کاستی های موجود در شهرداری ها و از سوی دیگر تعامل مستمر و مطالبه جویانه شهرداران از سازمان همیاری به عنوان نهادی خدمتگزار در حوزه کمک و تسهیل در امور مدیریت شهری خواهد بود.

شکرریز ادامه داد: متاسفانه بعد مسافت و عدم امکان تردد مستمر نمایندگان شهرداریها به مشهد، باعث کاهش این تعاملات و حتی در برخی از شهرداری ها عدم شناخت کافی از تمامی توانمندیها و رسالتهای سازمان  شده است که سعی کردیم با ساماندهی و منطقه بندی شهرداریها مختلف و تعیین مسوولانی برای پیگیری امور شهرداریها، به نحو دقیق تری درراستای وظیفه خدمات دهی و تامین نیازمندیهای مدیران شهری استان عمل کنیم.

وی با اشاره به گلایه اکثر شهرداران از عدم وجود درک متقابل در حوزه مالی، عنوان کرد: هرچند که شرایط اقتصادی کشور و رکودی که در سالهای اخیر با آن مواجه بودیم تاثیری بسزایی در کمبود منابع مالی در هر 2 نهاد  سازمان همیاری شهرداریها و حتی کلیه شهرداری های استان شده است ولی سازمان همیاری با برنامه ریزیهای تخصصی، رویه ها مطلوب تری را با رایزنی بیشتر و منسجم تر با پیمانکاران و تامین کنندگان داخلی و خارجی، ارائه تسهیلات، تقسیط و ... در جهت رفع این گونه مسایل در دستور کار دارد.

مدیرهماهنگی امور شهرداریهای سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به بهبود رویکردهای بخش های مختلف سازمان همیاری، خواستار شد: قطعا با حضور و تعامل هرچه بیشترشهرداران پرتلاش و زحمتکش استان به عنوان متولیان مدیریت شهری و صاحبان اصلی سازمان همیاری، بخش های مختلف سازمان به ویژه حوزه معاونت بازرگانی، قدرت عمل بیشتری برای تامین نیازمندیهای شهرداریها به تجهیزات، ماشین آلات ، کالاها و... خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بنا به وظایف تعیین شده برای سازمان همیاری،  تمامی بررسی ها، اخذ تاییده ها و کنترلهای لازم توسط متخصصان سازمان همیاری با هماهنگی ادارات کل دفتر امور شهری و شوراها و دفتر فنی استانداری طی بازدیدهایی از کلیه کارخانجات، تامین کنندگان، پیمانکاران و تولیدکنندگان انجام می شود، تا خدمات و محصولاتی با بهترین کیفیت و اطمینان و استانداردهای لازم برای رفع نیازمندیهای، شهردارها شناسایی و تامین شود.

شکریز اظهار کرد: افزایش توان سازمان در مذاکره با تامین کنندگان به مدد همکاری شهرداریها منجر به  افزایش میزان سفارشات این نیازمندیها، ایجاد رقابت در بین کارخانجات تولیدی محصولات مورد نیاز شهرداریها، جذب تسهیلات بیشتر و انتفاع و کمک به جلوگیری از هدررفت منابع مالی شهرداریهای برخوردار و کم برخوردار استان به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی مهم در حوزه خدمات رسانی به هم استانی های عزیز و شهروندان شهرهای خراسان رضوی خواهد شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج